Lėktuvai oro uostuose įprastai stringa dėl techninių gedimų, pasikeitusių oro linijų planų, įgulos problemų ar panašių priežasčių. Tačiau šįkart Izraelio oro linijų „El Al“ lėktuvas „Boeing 787 Dreamliner“, pandemijos laiku vykdantis krovininius skrydžius, Honkonge įstrigo dėl įtarimų, kad jame yra katė.
Praeitos savaitės trečiadienį iš Izraelio atskridęs 787 buvo apžiūrimas Honkonge. Įgula viduje pastebėjo mažus pėdsakus, kurie nepaliko abejonių, kad čia buvo katė. Buvo nuspręsta, kad katė greičiausiai įlipo Beno Guriono oro uoste Izraelyje, tačiau, kur dingo po to – neaišku.
Įgula iš pradžių naudojo įprastus metodus, tačiau „kic kic kac kac“ nieko nedavė. Kadangi orlaiviams draudžiama skristi su neregistruotu gyvūnų kroviniu, 787 Honkonge turėjo likti nakčiai. Lėktuvo įgula pasikvietė oro uosto darbuotojus, kurie pasiūlė tik spąstų, tačiau ryte jie buvo tušti.
Oro linijos neatskleidžia, ar katė buvo surasta apskritai, ar buvo tiesiog nuspręsta, kad jos lėktuve nebėra. Galima tik tikėtis, kad jai viskas gerai ir kad daugiau ji lėktuvais nekeliaus. Nors niekas nežino, ar ji keliavo apskritai – gali būti, kad ji įlipo į lėktuvą, apibėgo kelis ratus ir paspruko dar nebaigus jo krovimo.
Įdomu tai, kad toks mažytis incidentas kainavo tiek daug. „Boeing 787 Dreamliner“ turėjo palikti Honkongą lapkričio 10 dienos vakare, tačiau išskrido tik po dviejų dienų. Aviacijoje, kaip ir kituose versluose, laikas yra pinigai, tačiau COVID-19 pandemijos metu lėktuvai dažnai ilsisi be darbo. Galbūt oro linijos nepatyrė didelių nuostolių dėl tos katės.
Tai, žinoma, nėra vienintelis atvejis, kai katės sukelia panašių nesklandumų. 2012 metais „Air Canada“ lėktuvo kabinoje buvo aptikta katinas Ripples. Išsigandęs gyvūnas pasislėpė avionikos panelėje ir technikams prireikė nemažai pastangų, kad jį pašalintų.