Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Ką daryti rusų turistų netekusiai Palangai

Muzika, prekėmis bei apartamentais Palanga daugybę metų orientavosi į poilsiautojus iš Rytų. Tačiau ko imtis šiam kurortui ir į kurią rinką orientuotis, kai kritęs rublio kursas ir nesaugumo nuotaikos išvaikė rusų turistus? Lrt.lt pašnekovai teigia, kad galima akcentuoti ne pajūrį, o sveikatingumo paslaugas.
Vidmanto Balkūno/15min.lt nuotr./Vakaras Palangoje
Vidmanto Balkūno/15min.lt nuotr./Baltijos jūra

Siūlo kurti tipinį kurorto vaizdą

Kad Lietuvą būtų galima reklamuoti kaip pigių ir aukštos kokybės medicinos ir sveikatingumo paslaugų teikėją, sutinka ir Vaida Jurkėnienė, apgyvendinimo portalo Priejūros.lt specialistė.

Palangai vertėtų pasinaudoti tais šablonais, kuriuos reklamuoja ir parduoda visos kelionių agentūros, ir kurti tipinį kurorto vaizdą – su gultais paplūdimyje, pavėsinėmis.

„Vakaruose visos medicinos, SPA, sveikatingumo paslaugos labai brangios, todėl Lietuvą tikrai galima būtų reklamuoti kaip pigių ir aukštos kokybės medicinos ir sveikatingumo paslaugų teikėją, turintį ir išvystytą turizmo infrastruktūrą tiek pajūryje, tiek kaimo turizmo sodybose“, – sako specialistė.

V.Jurkėnienė mano, kad Palangai vertėtų pasinaudoti tais šablonais, kuriuos reklamuoja ir parduoda visos kelionių agentūros, ir kurti tipinį kurorto vaizdą – su gultais paplūdimyje, pavėsinėmis ir pan.

„Pažiūrėjus į Bulgarijos, Graikijos, Ispanijos, Turkijos ir kitų kurortų reklamas, visur galima pamatyti tas pačias detales. Lenkijos pajūrio kurortai net puošiasi palmėmis, nors tai nėra tipinis mūsų gamtos augalas, kad atitiktų tą kurortų įvaizdį.

Nesakau, kad mums reikėtų palmių Palangoje, bet tam tikras detales, kurios asocijuojasi su poilsiu, verta panaudoti. Poilsis paplūdimyje ant pledų apskritai vakariečiams labiau primena turgų nei kurortą. Paplūdimio kavinių – plastikinių pavėsinių vaizdas taip pat nelabai atitinka vizualius vakariečių lūkesčius“, – teigė V.Jurkėnienė.

Kainos Palangoje yra per didelės. Jos tiko rusams ir baltarusiams, tačiau išlepusiam vokiečiui ar britui apgyvendinimo, maitinimo ir pramogų kainos yra per aukštos, todėl rinksis Pietuose esančius kurortus.

Pasak specialistės, pirkdamas poilsį žmogus visų pirma perka to dalyko idėją, savo viziją, todėl esą kelionių agentūrų jau sukurtus ir žmonių sąmonėje įtvirtintus įvaizdžius kur kas paprasčiau parduoti turistui, nei įtikinti, kad „apklotėlių turgus“ paplūdimyje yra labai egzotiškas ir taip pat puikus poilsis.

Kaip teigia V.Jurkėnienė, vakariečiams Palangoje nėra patrauklios ir kainos: „Suprantama, kad sezonas trumpas ir uždirbti reikia greitai, bet kainos Palangoje yra per didelės. Jos tiko rusams ir baltarusiams, tačiau išlepusiam vokiečiui ar britui apgyvendinimo, maitinimo ir pramogų kainos yra per aukštos, todėl rinksis Pietuose esančius kurortus.“

Palangos TIC: kurortas pristatomas ne tik Rytų rinkai

Palangos turizmo informacijos centro (TIC) laikinai einanti direktorės pareigas Egidija Smilingienė tikino, jog Palanga orientavosi ne tik į rusų turistus: „Galbūt viešbučiams šie klientai buvo priimtinesni, nes jie apsistoja ilgiau ir renkasi aukštesnės klasės viešbučius, bet Palangoje yra įvairaus apgyvendinimo“.

Pasak E.Smilingienės, dalyvaujama ne tik Rytų šalyse vykstančiose turizmo parodose, bet ir Vakarų, Skandinavijos šalyse. „Per metus aplankome apie 10 parodų. Anksčiau daugiau važinėjome, dabar stengiamės vykti kartu su Klaipėdos regionu.

Palanga – universalus kurortas, visko pas mus yra“, – įsitikinusi E.Smilingienė.

Negalėčiau pasakyti, kad aplankome daugiau parodų Rusijoje. Važiuojame į Latviją, Baltarusiją, Oslą, Hamburgą. Praėjusiais metais lankėmės Danijoje, Vokietijoje“, – tikina E.Smilingienė.

TIC darbuotoja aiškino, jog parodose reklamuojama ne tik J.Basanavičiaus gatvė, bet ir SPA ar sanatorijos. „Pristatome Palangą kaip universalų kurortą, kur galima ir pramogauti, ir ilsėtis, ir sustiprinti sveikatą. Teigiame, kad čia yra nemažai pramogų šeimoms, jaunimui, senjorams. Tai – universalus kurortas, visko pas mus yra“, – įsitikinusi E.Smilingienė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos