Kaip kinai keičia „prabangos turizmą“

Pasaulio turizmo bendrovės pradėjo kurti specialius kelionių paketus kinų turistams. Nuo Londono „Harrods“ iki „Hilton“ viešbučių tinklo, išsibarsčiusio po visą pasaulį, ir kitų garsių įmonių – visi ėmė orientuotis į turistus iš Kinijos. Jiems kuriami specialūs prabangaus turizmo pasiūlymai. O tai, savo ruožtu, keičia pasaulinę turizmo rinką, skelbia „The Telegraph“.
Kinai keičia nusistovėjusias turizmo paslaugas
Kinai keičia nusistovėjusias turizmo paslaugas / 123rf.com nuotr.

Teigiama, jog pagrindinę keliaujančių kinų dalį sudaro vidurinioji visuomenės klasė, kuri neseniai tapo turtingesnė ir pradėjo domėtis kitomis pasaulio šalimis. Taigi, pasiturintys kinai ima vis dažniau keliauti turizmo bei apsipirkimo tikslais. Auganti kinų turistų banga turi pastebimos įtakos pasaulinėms oro bendrovėms, viešbučiams ir garsių prekės ženklų gamintojams.

Įmonės ima orientuotis į kinų skonius, interesus bei poreikius. Taip žinomi prekybos namai „Harrods“ 2012-ųjų birželį pasiūlė savo svečiams iš Rytų specialius išmaniuosius telefonus su integruota kinų kalba juose. Kinų turistams rengiamos specialios teminės ekskursijos, įrenginėjami specialūs parduotuvių skyriai, ruošiasmi meniu restoranuose, ir vasarą net švenčiamos „kinų kalėdos“.

O štai oro bendrovė „British Airways“ Londonas – Šanchajus maršrutu skrendančiuose lėktuvuose sukūrė specialų saloną su „naujos kartos“ kajutėmis, kuriose yra lovos, plazminiai televizijos ekranai su programomis kinų kalba.
Savo ruožtu Amsterdamo oro uostas praėjusį sausį pristatė specialią versiją iPhone ir Android priedams kinų kalba. Analogiški priedai gimtąja kalba kinų turistams prieinami ir Šarlio de Golio oro uoste Paryžiuje.

Praėjusį rugpjūtį „Hilto“ viešbučių tinklas bendradarbiaudamas su garsiais dizaineriais sukūrė specialią svetingumo programą, skirtą svečiams iš didžiosios šalies. Jos metu visuose tinklo viešbučiuose kinams siūlomos specialiai sukurtos šlepetės. Jos papildo kinišką komplektą: televizijos kanalus kinų kalba, kiniška arbata ir meniu.

2012-ųjų kovą „InterContinental“ kompanija įvairiose šalyse atidarė naują viešbučių tinklą „Hualuxe Hotels & Resorts“, skirtą išskirtinai kinų turistams ir keliautojams. Žodis „Hua“ išvertus iš kinų kalbos reiškia „didingoji Kinija“. Naujuose viešbučiuose numatomi arbatos namų atidarymai, su kinų restoranais ir skirtingų Kinijos regionų virtuvėmis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis