Kaip šimtmečio Lietuva atrodo turizmo parodose užsienyje?

Į turizmo parodas iš Lietuvos keliauja ne tik leidiniai ir plakatai, bet ir aviliai. Šiandien Berlyne prasidedančioje vienoje didžiausių pasaulyje tarptautinėje turizmo parodoje „ITB“, kurioje kasmet dalyvauja apie 300 tūkst. turizmo profesionalų ir lankytojų iš 180 šalių, Lietuvos stende zvimbs bitės ir kvepės medumi, rašoma pranešime spaudai.
Šimtmečio Lietuva turizmo parodose užsienyje
Šimtmečio Lietuva turizmo parodose užsienyje / Turizmo departamento iliustr.

„Virtuvės mitų griovėjų“ komanda siūlys pažinti mūsų šalį per pojūčius bei skonį ir surengs kulinarinį performansą, kurio metu moderniomis technologijomis pristatys medaus, agurkų ir sūrio derinį.

Šiuo renginiu Vokietijos, antrą pagal dydį atvykstamojo turizmo srautą į Lietuvą generuojančios rinkos, turizmo specialistai ir žurnalistai kviečiami paminėti Lietuvos Šimtmetį. Kovo 7 d. įvyksiančiame renginyje Lietuvos stende dalyvaus ir ūkio ministras Virginijus Sinkevičius. Bendradarbiaujant su LR ambasada Berlyne Lietuvos stende bus švenčiama ir kovo 11 d. – lankytojams gros trimitininkas, vyks šakočio degustacija, bus lošiama kelionė į Lietuvą už sveikinimą su Šimtmečiu socialinio tinklo „Facebook“ paskyroje „Lithuania.Real is beautiful“.

Stende dirbs ne tik Turizmo departamento atstovai, bet ir Vilniaus, Kauno, Druskininkų, Palangos ir Trakų turizmo informacijos centrų specialistai. Beje, šiemet „ITB“ parodoje Lietuva dalyvauja jau 25 kartą!

„Išskirtiniai, ryškūs ir įsimenantys. To siekiame tarptautinėse turizmo parodose, pristatydami Lietuvą kaip patrauklią šalį kelionėms. Net ir standartinis stendas parodoje užsienyje yra didelė investicija, tačiau prisideda prie šalies žinomumo didinimo, be to, tai – didelė paspirtis turizmo informacijos centrams, galintiems tarptautinei auditorijai pristatyti savo regioną. Nuolat ieškodami inovatyvių sprendimų veikloms parodų stenduose šiemet itin lankytojų mėgstamus virtualios realybės video papildėme specialia muzikine dėže, kuria galima susikurti melodiją iš Lietuvos garsų – paukščių, vėjo, gamtos, sutartinių, taip pat – interaktyviais žemėlapiais, atnaujintais teminiais turizmo leidiniais“, – vardija laikina Turizmo departamento vadovė Indrė Trakimaitė-Šeškuvienė.

Kaip Lietuvą pristatantys suvenyrai susitikimų metu parodose bus dalijama vaistažolių arbata stikliniuose mėgintuvėliuose, bevielės garso kolonėlės, bei Mokslo, inovacijų ir technologijų agentūros (MITA) Lietuvos metų inovacija 2017 m. paskelbtas sausas medus.

Po diskusijų su turizmo asociacijomis ir turizmo verslu nuspręsta šiemet Lietuvą pristatyti 13 tarptautinių turizmo parodų prioritetinėse atvykstamojo turizmo rinkose. Jau įvyko „Reiseliv“ paroda Osle (Norvegija), „Matka“ Helsinkyje (Suomija), „Adventur“ Vilniuje, „Balttour“ Rygoje (Latvija), „IMTM“ Tel Avive (Izraelis). Kovo mėnesį ruošiamasi parodai „MAP“ Paryžiuje (Prancūzija), balandį – „Otdych“ Minske (Baltarusija), gegužį – „IMEX“ Frankfurte (Vokietija), rugsėjį – „JAPAN Tourism EXPO“ Tokijuje (Japonija), spalį – „TTG Incontri“ Riminyje (Italija) ir „Senior Massen“ Stokholme (Švedija), lapkritį – „IBTM“ Barselonoje (Ispanija). Beje, „Balttour“ parodoje Rygoje Lietuvos stendas buvo išrinktas kūrybingiausiu parodos stendu.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų