Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Karo Ukrainoje įtaka Lietuvos turizmui: sumažėjo paklausa, keliones nukelia rudeniui

Lietuvos turizmo asociacijų ir tarptautinių kelionių organizatorių atstovai prognozuoja, kad Rusijos karas Ukrainoje paveiks ir turizmo sektorių. Manoma, kad Lietuvoje labiausiai nukentėti gali atvykstamasis turizmas.
123RF.com nuotr. / Lėktuvo modelis
123RF.com nuotr. / Lėktuvo modelis

Turizmo situacija Lietuvoje

Lietuvos turizmo asociacijos vykdomoji direktorė Milda Plepytė-Rainienė aiškina, kad atvykstamasis turizmas per pastaruosius dvejus metus išgyveno labai sudėtingą laikotarpį. Jos teigimu, šie metai, kai pandemijos valdymas yra gana aiškus, jau buvo tikėtasi, kad atvykstančių turistų srautai bus kur kas didesni.

„Tikriausiai to galime tikėtis, jeigu kiekvienas iš mūsų taps turizmo ambasadoriumi. Mums patiems reikia savo draugams ar kolegoms iš užsienio skleisti žinią, kad Lietuva yra saugi šalis ir kad į ją tikrai galima atvykti bei joje keliauti. Būtent nuo mūsų komunikacijos, nuo kiekvieno iš mūsų skleidžiamos žinutės priklausys tai, kokį sezoną turės atvykstamasis turizmas ir kiek šių turistų mes galėsime suskaičiuoti metų pabaigoje“, – pabrėžia M.Plepytė-Rainienė.

Lietuvos turizmo asociacijos vykdomoji direktorė atkreipia dėmesį ir į Rusijos rinką. Remiantis 2019 m. duomenimis, atvykstančių turistų srautas iš Rusijos buvo apie 130 tūkst. 2020 m. ir 2021 m. skaičiai buvo ženkliai mažesni. Anot M.Plepytės-Rainienės, vertinant dabartinę situaciją, šiemet Lietuva gali sulaukti minimalaus rusų turistų skaičiaus.

Asmeninio archyvo nuotr./Milda Plepytė-Rainienė
Asmeninio archyvo nuotr./Milda Plepytė-Rainienė

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos