Kas penktas lietuvis šiemet atostogoms išleis bent 500 eurų

Kartu su vasara įsibėgėja ir atostogų sezonas. Šiemet ilsėtis planuoja maždaug pusė šalies gyventojų. Vis dėlto jų atostogų biudžetai skiriasi nemažai. Vartojimo kreditų prekės ženklo „Vivus.lt“ inicijuota apklausa atskleidė, kad didesnę nei 500 eurų sumą poilsiui pasirengę skirti tik apie penktadalis šalies gyventojų.
Eurai
Eurai / Luko Balandžio / 15min nuotr.

Šiemet tikrai atostogausiantys teigė 47 proc. apklausos dalyvių. 46 proc. respondentų poilsio šią vasarą neplanuoja. Likę 7 proc. sprendimo dar nepriėmė. Atostogas gerokai aktyviau planuoja dirbantys asmenys. Joms ruošiasi net 62 proc. turinčiųjų nuolatinę darbo vietą. Tą patį daro tik kas ketvirtas (23 proc.) nedirbantysis.

Apklausa rodo, kad lietuvių poilsiui skiriami biudžetai skiriasi gana nemažai. 28 proc. atostogausiančiųjų numato per jas išleisią iki 250 eurų. 34 proc. ketina joms skirti 250–500 eurų. Kas penktas respondentas (21 proc.) planuoja atostogas, kurios kainuos bent 500 eurų.

Didesnius biudžetus savo poilsiui dažniausiai yra numatę jaunesni, aukštesnes nei vidutines pajamas gaunantys didmiesčių gyventojai. 28 proc. atostogoms išleisiančiųjų daugiau nei 500 eurų teigia gaunantys didesnį nei 900 eurų mėnesinį atlyginimą. Trečdalis jų (32 proc.) gyvena didžiuosiuose šalies miestuose.

Visgi, kaip pastebi tyrimo apie atostogas iniciatoriaus „Vivus.lt“ rinkodaros vadovė Justina Ambrasienė, atsakingai planuojant savo išlaidas ir finansinius įsipareigojimus, brangesnės atostogos gali būti prieinamos ir turintiems mažesnes pajamas.

„Poilsis egzotiškesnėse vietose daugeliui iš tikrųjų gali atrodyti sunkiai prieinama prabanga. Tačiau atsakingai įvertinus savo finansines galimybes, kiekvienas gali mėgautis nepamirštamomis atostogomis ir nebijoti, kad ateityje jos taps nepakeliama finansine našta“, – teigia J.Ambrasienė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis