Pirmieji keleiviai išplauks iš Vidaus vandens kelių direkcijos keleivinės prieplaukos Kaune.
„Su labai pakilia nuotaika startuojame. Labai geras vandens lygis. Nidoje – prieplauka nauja, pastatas naujas. Praėjusį penktadienį darėme techninį plaukimą, viską išbandėme: kelias nuostabus, vaga puiki, laivas, technika veikia nuostabiai“, – BNS sakė viešosios įstaigos „Vandens kelias“ prezidentas Nerijus Šilgalis.
Jo teigimu, bilietai ir į pirmąjį, ir į kitus reisus praktiškai išpirkti.
„Liepos mėnesiui išvis turime maždaug dešimt norinčiųjų į vieną bilietą“, – teigė N.Šilgalis.
Kelionė asmeniui į vieną pusę kainuos 49 eurus, norintiesiems sėdėti prie lango – 59 eurus.
Nuolaidų viešoji įstaiga kol kas negali pasiūlyti, tačiau viliasi, jog sulauks subsidijų ir tuomet pigiau galės plukdyti senjorus, žmones su negalia, daugiavaikes šeimas.
Per savaitę laivas į pajūrį plauks tris kartus: iš Kauno jis išvyks ketvirtadienį, penktadienį ir šeštadienį, iš Nidos – ketvirtadienį, penktadienį, sekmadienį.
Kelionė truks apie 3,5–4 valandas. Kateris plauks apie 60 kilometrų per valandą greičiu.
Rekonstruotas laivas į vandenį Kaune iškilmingai nuleistas prieš metus. Nors „Raketa“ kursuoti į Nidą turėjo pradėti jau pernai, nepavyko gauti laivo klasę patvirtinančio sertifikato, kurio reikalavo Transporto saugos administracija.
Anksčiau skelbta, kad investicijos į šį maršrutą siekė daugiau kaip 100 tūkst. eurų.
Sovietmečiu Lietuvoje buvo apie dešimt greitaeigių katerių „Raketų“. Daugiausia jų plaukdavo maršrutu iš Kauno į pajūrį.
Reguliari greitaeigių katerių navigacija nutrūko 1995 metais. Kai kurie laivai buvo parduoti ir išplukdyti į kitas šalis, kiti nukeliavo į metalo laužą. Kurį laiką laivybą Nemunu vis bandyta atgaivinti, tačiau nuo 2010 metų „Raketos“ tipo laivų Nemune nebeliko.