Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Keisčiausi pasaulio suvenyrai – vyne marinuotos gyvatės ir realistiškos patiekalų kopijos

Kuomet po kelionės į tolimą šalį draugai suguži į įspūdžių pasidalinimo vakarėlį, įdomiausia dalis tikrai ne egzotiškų nuotraukų peržiūra. Dauguma svečių nekantriai laukia, kada prasidės suvenyrų dalybos. Todėl vis dažniau atsisakoma įprastų, miesto žymiausias vietas įprasminančių statulėlių ar magnetų, o kiekvienam išrenkama asmeniška dovana. Ji gali būti romantiška, kelianti šypseną ar tiesiog netikėta. Siūlome susipažinti su penkiais keisčiausiais pasaulio suvenyrais.
Gyvatės alkoholyje
Gyvatės alkoholyje / 123rf.com

Vyno butelis, įprasminantis gyvatės ir skorpiono kovą

Įsivaizduokite gelsvą butelį, kurio viduje – marinuota gyvatė, įsikandusi skorpiono uodegą. Tokį suvenyrinį vyną neabejotinai rasite klaidžiodami Vietnamo didmiesčių skersgatviais. Tiesa, ši dovana skirta tikrai ne tam, kad lentynoje rinktų dulkes. Alkoholis neutralizuoja nuodus, tad gėrimu galima mėgautis nesibaiminant.

Vietiniai tiki, kad marinatas turi ypatingų galių. Jis naudojamas nugaros skausmams malšinti arba potencijai gerinti. Visai neseniai tokiais buteliais pradėta prekiauti ir internete, nes dėl afrodiziakinių savybių juos ypač pamėgo įsimylėjėliai, dovanojantys vyną Valentino dienos proga.

Iš anksto skaičiuojantys kelionės išlaidas, gali pasižymėti ir šio suvenyro kainą. Butelis vyno jums atsieis šiek tiek daugiau nei 60 Lt.

Butelių atidarytuvai iš kengūrų kojų

Skaičiuojama, kad Australijoje gyvena beveik 60 mln. kengūrų. Tai yra tris kartus daugiau nei bendras žemyno žmonių skaičius. 70% visų autoįvykių sukelia būtent šie gyvūnai ir tai yra viena iš priežasčių, dėl ko jų populiacija yra griežtai kontroliuojama.

Kengūros naudojamos mėsos produktams, odos dirbiniams bei... suvenyrams. Vienas įdomesnių – iš šoklių kojų ar sėklidžių pagaminti butelių atidarytuvai. Tokiomis egzotiškomis lauktuvėmis apsirūpinsite užsukę net į pačią mažiausią, turistams skirtą parduotuvę, o kaina už vienetą gali siekti iki 70 Lt.

Realistiškai atrodančios patiekalų kopijos Sampuru

Kone kiekvieno Japonijos restorano vitrinose pamatysite Sampuru. Po šiuo pavadinimu nesislepia jokia mistika, tai tiesiog detalios siūlomų patiekalų kopijos. Anksčiau jos buvo daromos iš vaško, o šiandien tam pasitelkiamas plastikas. Įprastai formavimas ir dažymas atliekamas rankomis, o geriausiais meistrais vadinami tie, kurie sampuru padaro taip, kad eidamas pro šalį iš alkio imi ryti seiles.

123rf.com/Sampuru – Japonų patiekalų kopija
123rf.com/Sampuru – Japonų patiekalų kopija

Ši meno rūšis taip išpopuliarėjo, kad maisto imitacijos pardavinėjamos ir turistam skirtose krautuvėlėse. Daugiausiai jų – Kappabashi gatvėje, kurioje galima rasti net pusiau įpilto alaus bokalo kopiją. Šių suvenyrų kainos labai skiriasi nuo dydžio ir sudėtingumo. Už suši imitaciją sumokėsite 35 Lt., o už įvairiausių gėrybių pilną sriubos lėkštę – 250 Lt.

Dramblių išmatų kava

Azijos viešbučių tinklo „Anantara Resorts“ savininkai atrado savotišką aukso gyslą. Savo svečiams jie siūlo įsigyti dramblio išmatų kavos. Nors iš tikro toks pavadinimas skamba kiek pompastiškai. Tailando drambliai šeriami kavos pupelėmis, vėliau nesuvirškintos kruopščiai atrenkamos ir sumalamos.

VIDEO: Amerikiečių reportažas apie dramblių mėšlo kavą

Kalbama, kad pupelės turi mažiau baltymų, o tai reiškia, kad kava yra ne tokia karti. Už du puodelius gėrimo jūsų paprašys 125 Lt., o 35 gramų pakelis kišenę paplonins beveik 90 Lt. Žinant, kad beveik 20% amerikiečių vien lauktuvėms kelionės metu išleidžia daugiau nei 1200 Lt., kavos gamintojai jau dabar susižeria įspūdingą pelną.

Daugiau apie egzotines keliones sužinokite čia: kelioniuakademija.lt

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos