Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Keliauk Lietuvoje“ vadovas – D.Morkvėnas

Lietuvos turizmo skatinimo agentūros „Keliauk Lietuvoje“ vadovu pradeda dirbti Dalius Morkvėnas, koordinavęs tarptautinę rinkodaros kampaniją „Tesla Gigafactory“, praneša Ekonomikos ir inovacijų ministerija.
Vėliavos pakėlimo ceremonija
Lietuvos vėliava / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.

„Naujos turizmo skatinimo agentūros vairas šiandien patikimas geriausiai šiai pozicijai tinkamam profesionalui, kokį tik būtų galima surasti (...). Neabejoju, kad profesinė patirtis leis naujajam vadovui sukurti efektyviai veikiančią šalies turizmo rinkodaros agentūrą“, – pranešime teigia ekonomikos ir inovacijų ministras Virginijus Sinkevičius.

Prieš tapdamas „Keliauk Lietuvoje“ vadovu D.Morkvėnas šešerius metus dirbo tiesioginių užsienio investicijų plėtros agentūros „Investuok Lietuvoje“ Rinkodaros ir komunikacijos departamento direktoriumi ir daugiau nei penkerius metus – „Danske Bank“ Lietuvos skyriaus Rinkodaros ir komunikacijos departamento vadovu. Taip pat beveik dvejus metus vadovavo „Eurocom“ Rinkodaros ir produkto vystymo padaliniui.

D.Morkvėnas laimėjo praėjusių metų pabaigoje skelbtą konkursą „Keliauk Lietuvoje“ vadovo pareigoms užimti.

Vietoje Valstybinio turizmo departamento įkurta viešoji įstaiga „Keliauk Lietuvoje“ nuo šių metų atsakinga už visą turizmo rinkodarą. Turizmo paslaugų tiekėjus prižiūrės Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?