Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Keliautojai nežinioje: „TUI Baltics“ organizuotos kelionės neįvyko, o pinigų dar negrąžino

Atostogas užsienyje planavę lietuviai socialiniuose tinkluose diskutuoja apie sankcijomis dėl ryšių su Rusija nubaustą kelionių organizatorių „TUI Baltics“, kuris už atšauktas keliones dar negrąžino pinigų.
Kelionės laukimas
Kelionės laukimas / 123RF.com nuotr.

Kai kurios keliones planavusios ir sumokėtų pinigų neatgaunančios moterys sutiko papasakoti apie šiuo metu susidariusią nemalonią situaciją. Savo poziciją išreiškė ir kelionių organizatorius.

Belieka laukti

Rita Paulė gruodžio mėnesį atšventė savo vestuves ir jau buvo suplanavusi medaus mėnesį, per kurį ketino vykti į Egiptą. Keliauti taip turėjo ir trys nepilnamečiai vaikai.

„Kelionė turėjo įvykti sausio 31 d., tačiau, vyrui, man ir vienai dukrų susirgus COVID-19, „TUI Baltics“ kelionę iš karto pakeitė į kitą datą ir jau ne į Egiptą, o į Turkiją“, – pasakoja moteris.

Šeima kelionę užsisakė per tarpininkų agentūrą, kuri tvarkė su kelione susijusius reikalus.

„Labai maloni ir draugiška agentė mums organizavo naują 3 dienomis ilgesnę kelionę už truputį didesnę sumą. Buvau visiškai apmokėjusi pirmąją kelionę – 2243 eurus, liko primokėti 387 eurus. Kelionė turėjo įvykti balandžio 24 d. Abu darbuose pasiėmėme atostogas. Deja, kovo pirmomis dienomis, „TUI Baltics“ papuolus po sankcijomis, mūsų agentė pranešė blogąją žinią, kad planuota kelionė neįvyks“, – sako R.Paulė.

Vėliau pašnekovei buvo atsiųsta pinigų grąžinimo forma, tačiau, anot R.Paulės, pati agentė nežinojo kada jie atgaus savo sumokėtą sumą. Moteris sako, kad belieka tik laukti.

„Labai liūdna, kad nei Latvijos, kur registruota „TUI Baltics“, nei Lietuvos Vyriausybė neranda laiko ir neturi noro spręsti šią problemą bei „TUI Baltics“ nesuteikia galimybės grąžinti klientų sumokėtų pinigų.

Tikiuosi, sulauksime Vyriausybės dėmesio, nes mūsų daugiavaikei šeimai 2243 eurai yra didelė suma. O tarpininkų agentūros tikrai nekaltinu ir tikrai ateityje užsisakyčiau kelionę pas juos, nes labai greitai ir profesionaliai dirba. Suprantu, kad jie neturi galimybių pakeisti visų Vyriausybės sprendimų“, – savo pastebėjimais dalijasi kelionę planavusi R.Paulė.

Pasakė, kad pinigų negrąžins

Anot Jurgitos Janušauskaitės, ji savo kelionę pirko per agentūrą „Pasirink sparnus“, kuri bendradarbiauja „TUI Baltics“.

„Aš buvau sumokėjusi tik depozitą, nors jau planavau sumokėti visą sumą, bet, ačiū Dievui, nespėjau įvykdyti viso mokėjimo. Kelionę buvome užsisakę į Egiptą, kovo 19–26 d. Tik iš feisbuko sužinojau, kai žmonės pradėjo komentuoti, kad skrydžiai atšaukti“, – teigia J.Janušauskaitė.

Man pasakė, kad pinigų negrąžins.

Sužinojusi nelauktą naujieną, moteris iškart ėmėsi aiškintis situaciją.

„Tuomet, žinoma, paskambinau į agentūrą „Pasirink sparnus“. Jie mane patikino, kad skrydžiai atšaukti ir kad depozitas bus atiduotas, tik reikia užpildyti parašymą. Užpildžiusi prašymą, laukiau pinigų grąžinimo, bet jų negavau. Dar kartą paskambinus į agentūrą, man pasakė, kad pinigų negrąžins, nes jie jau pervesti „TUI Baltics“, tad tik parekomendavo kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą“, – pasakoja J.Janušauskaitė.

123RF.com nuotr. / Kelionės laukimas
123RF.com nuotr. / Kelionės laukimas

Klientų prašo kantrybės

Susisiekus su „Pasirink sparnus“ ir pasiteiravus apie tai, ar keliautojai tikrai neatgaus pinigų, kelionių agentė pabrėžė, kad jų darbuotojai tokių dalykų keliautojams tikrai nesakė.

„Sudėtinga atsakyti, kuris kolega galėjo tai pasakyti, nes nėra patvirtinta, kad pinigai negrąžinami. „TUI Baltics“ kaip tik patvirtino, kad pinigai bus grąžinami, tik tiek, kad tai gali užtrukti. Jie sakė klientams turėti kantrybės, nes jų sąskaitos yra įšaldytos“, – akcentavo „Pasirink sparnus“ kelionių agentė.

Pašnekovė patikino, kad visi kolegos iš „Pasirink sparnus“ visiems klientams, kurie turėjo klausimų dėl „TUI Baltics“, sakė kad pinigai bus grąžinami.

Sako, kad pinigai bus sugrąžinti

Latvijoje įsikūrusios įmonės „TT Baltics, SIA“, kuri naudojo „TUI Baltics“ prekių ženklą, marketingo vadybininkė Marija Graudina informavo, kad tarp „TT Baltics, SIA“ ir „TUI Travel Holdings Limited“ buvo nutraukta franšizės sutartis. Tai reiškia, kad įmonė nebenaudos šio prekių ženklo.

123RF.com nuotr. / Kelionės laukimas
123RF.com nuotr. / Kelionės laukimas

Dėl negrąžintų pinigų nerimaujantiems lietuviams įmonės atstovė sako: „Klientai pinigus atgaus tada, kai tik visus mokėjimus priims atsakingos Latvijos ir Lietuvos institucijos.“

Paklausta apie įmonės kelionių atnaujinimą, „TT Baltics, SIA“ atstovė atsakė, kad jų veikla bus atnaujinta, kai pasikeis įmonės naudos gavėjas arba bus panaikintos sankcijos.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų