2023 11 29

Kelionę į populiarų Egipto kurortą įsigijęs lietuvis: „Kokio velnio aš čia išvis atvykau“

Tai štai, nors ilgus metus tam priešinausi, ką tik atlikau „viskas įskaičiuota“ kelionę. Nors tokio tipo kelionių nepraktikuoju, būna, jog gyvenimas susiklosto taip, kad kartais tenka tai padaryti. Šįkart taip įvyko dėl noro pabūti vasaroje. Ir tai dar norėjosi padaryti ne per brangiai. Kai ėmiausi žiūrinėti, kur čia lapkričio viduryje santykinai netoli galėčiau rasti vasarą, paaiškėjo, kad beveik niekur. Patikrinau Ispanijos pietus – 19 laipsnių. Tada Kiprą, Graikiją, Maltą – labai panašiai. Kaip ir dar šilta, bet jau nebe tiek, kiek norėtųsi.
Atostogos Egipte
Atostogos Egipte / Vaido Mikaičio nuotr.

Kas tada beliko? Tai, aišku, kad lietuvių numylėtas Egiptas, nes – o kas daugiau? Aukščiau paminėtose šalyse jau buvo nors ir šiltas, bet ruduo, Azija ar Karibai buvo per brangūs, tai ką reikėjo daryti? Beliko rinktis Egiptą. Tačiau belstis į tą šalį savarankiškai dažniausiai būna brangu ir nepatogu, tad visi faktoriai suvedė į vieną likusį pasirinkimą – „viskas įskaičiuota“.

Kita vertus, buvo net savotiškai smalsu, nes nusimatė ne itin dažnai praktikuojamas santykis su neišpuikusiais tautiečiais, kuriems geriausias kurortas – Egiptas.

Tada į pagalbą atėjo mano šiek tiek pažįstama televizijos žvaigždė.

Priėmus šį sprendimą viskas atrodė paprasta – įsijungi internetą, išsirenki kelionę, susimoki ir lauki TOS dienos. Bet taip paprasta nebuvo – nuo pasiūlymų įvairovės akimirksniu susipynė smegenys, ėmė skaudėti galvą ir nusprendžiau tą dalyką atidėti geresnei dienai. Tada į pagalbą atėjo mano šiek tiek pažįstama televizijos žvaigždė, kuri per visus kanalus ėmė teigti, kad Egipto kelionę reikia pirkti tik iš jo reklamuojamo pardavėjo.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis