„Kidy Tour“: po krizės kelionės pigs

Kelionių organizatorius „Kidy Tour“ teigia, kad pasibaigus koronaviruso krizei kelionės rudenį pigs – tai lems naftos kainų kritimas ir avialinijų bei viešbučių pastangos susigrąžinti buvusią paklausą.
Kelionių po Meksiką, Gvatemalą, Hondūrą ir Belizą akimirkos
Egzotiškas kraštas / Shutterstock nuotr.

Bendrovės komentare teigiama, kad gerokai atpigę degalai mažins skrydžio savikainą ir leis aviakompanijoms pasiūlyti geresnę kainą kelionių organizatoriui.

Anot „Kidy Tour“ atstovų, daugelis skrydžių vykdytojų bus pasiruošę trumpalaikiams nuostoliams, kurie paskatintų greitesnį aviacijos ir kelionių sektoriaus atsigavimą.

„Kidy Tour“ vadovas Gvidas Aukštuolis teigia, kad „konkurencija tarp viešbučių dėl kiekvieno keliautojo bus kaip niekada arši, todėl bus galima gauti aukštesnės klasės viešbutį už tą pačią kainą“.

„Jau dabar pasaulyje yra jaučiama koronaviruso pandemijos sukelta krizė, kuri stipriai paveikė visuose sektoriuose dirbančių žmonių pajamas ir perkamąją galią. Dėl šių pokyčių turizmo sektoriuje mažos kainos bus vienintelis būdas susigrąžinti prarastus keliautojus ir sukurti paklausą kelionėms į užsienį“, – rašoma BNS atsiųstame „Kidy Tour“ komentare.

„Kidy Tour“ yra trečias pagal dydį Lietuvoje kelionių organizatorius, įmonė priklauso „Avia Solutions Group“ grupei.

Savo komentarą „Kidy Tour“ paskelbė po to, kai BNS paskelbė didžiausio šalyje kelionių organizatoriaus „Novaturo“ atstovų prognozės, jog kelionių kainos po koronaviruso krizės turėtų kilti dėl skrydžių ir infrastruktūros brangimo.

„Logiškai vertinant, po tokių krizių mes nesitikėtume kainų kritimo. Priešingai, labiausiai tikėtina, kad infrastruktūra ir paslaugos būtų adaptuotos pagal naujus reikalavimus, kas padidintų sąnaudas“, – internetiniame seminare šią savaitę sakė bendrovės vadovė Audronė Keinytė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų