Kiekvienas gali tapti šalies turizmo ambasadoriumi: kviečia dalytis kelionių įspūdžiais

Turizmo sektorius per pastaruosius keletą metų patyrė didelių iššūkių, ir, nors pandemija nuslūgo, karas netolimoje Ukrainoje verčia užsienio turistus dvejoti, ar verta šiuo metu keliauti ne tik į Lietuvą, bet ir į visą Pabaltijo regioną. Tai pabrėžia ir turizmo verslo atstovai, tiesiogiai bendraujantys su turistais ir jaučiantys, kad daliai jų tiesiog trūksta informacijos apie tai, kad Lietuvoje nevyksta jokie kariniai veiksmai ir iš tiesų čia keliauti yra saugu. Tokią žinią pasiųsti vartotojui rinkodaros priemonėmis yra nemažas iššūkis, mat tiesioginės žinutės apie saugumą gali sukelti tik dar daugiau dvejonių apie Lietuvą nedaug žinančių keliautojų akyse, rašoma pranešime spaudai.
Mergaitė laiko Lietuvos vėliavą
Mergaitė laiko Lietuvos vėliavą / 123RF.com nuotr.

Kaip teigia Nacionalinės turizmo skatinimo agentūros „Keliauk Lietuvoje“ turizmo rinkodaros ir komunikacijos vadovė Inga Valentonienė, turime, kaip įmanoma, įtaigiau vartotojui pasakyti, kad Lietuvoje gyvenimas teka įprasta vaga, taip atliepiant žmonių norą jaustis saugiai, patogiai, nepatirti didelių iššūkių, kurių ir taip netrūko pastaraisiais metais. Kartu galime išsklaidyti galimas neteisingas interpretacijas apie nesaugią Lietuvos situaciją.

„Plan your ordinary day in Lithuania“ – taip „Keliauk Lietuvoje“ kviečia užsienio turistus patirti įprastą, tačiau iš tiesų kiek neįprastą užsienio keliautojams dieną Lietuvoje.

Kampanijos metu šūkį iliustruos patirtys, kurių nuobodžiomis nepavadinsi: nuo užsieniečius stebinančios šaltibarščių spalvos iki rytinio skrydžio oro balionu – kampanija siekiama pabrėžti, kad visos šios išskirtinės patirtys Lietuvoje, kaip ir anksčiau, yra įprastos.

Kvies visus dalytis savo akimirkomis keliaujant Lietuvoje

Visgi, egzistuojančiame negatyviame informacijos kontekste vartotojus įtikinti vien reklamos skydeliais sudėtinga, todėl šalia kampanijos startuoja ir iniciatyva „Share Your Ordinary Day in Lithuania“ – kiekvieną keliaujantį Lietuvoje kviečianti dalytis dabartinės kelionės Lietuvoje įspūdžiais socialiniuose tinkluose, naudojant grotažymę #OrdinaryDayInLithuania.

„Iki šiol draugų ir pažįstamų rekomendacijos išlieka vienas iš svarbiausių šaltinių renkantis užsienio kelionę, todėl tai be galo svarbu norint išsklaidyti mitą apie Lietuvos nesaugumą ir tuo pačiu gerokai padidinti žinutės sklaidą. Kiekvienas keliaujantis Lietuvoje gali prisidėti prie kampanijos ir tapti jos ambasadoriumi, o tą darydamas kartu padėti visam Lietuvos turizmo sektoriui“, – teigia I.Valentonienė.

Ji priduria, kad reikia ieškoti įvairių būdų, kaip potencialius keliautojus nuraminti ir suteikti informacijos apie saugią Lietuvą bei priminti, kad esame ES ir NATO šalis, nes dalis keliautojų šios informacijos tiesiog nežino.

Kampanija bus vykdoma visą vasarą, daugiausia orientuota į svarbiausias užsienio rinkas – Lenkiją, Jungtinę Karalystę, Vokietiją, Izraelį, taip pat ir kitas Europos rinkas.

Pagrindinis kampanijos tikslas – pasiekti kuo didesnę sklaidą visose Europos šalyse. Kampanija papildo kitus „Keliauk Lietuvoje“ vykdomus veiksmus – kontaktų muges ir renginius, pažintinius turus, kuriais taip pat siekiama parodyti, kad Lietuva, nepriklausomai nuo įvykių netolimoje kaimynystėje, išlieka turizmui patraukli šalis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis