Tie, kurie įveikia visus iššūkius, žaidime vis tiek turės mirti. „Nesvarbu, kad jie išliko, vis tiek kada nors kiekvienas turės mirti“, – kalbėjo Dingas Rui, vienas iš žaidimo kūrėjų.
Žaidimo organizatoriai, rengdami šią atrakciją ir patys patyrė neįprastų pojūčių. Norėdami sukurti kuo tikresnę krematoriumo aplinką, turėjo patys ten pabūti. Abu organizatoriai buvo įlindę į tikrą krematoriumo krosnį, vienintelis dalykas, ko ten nebuvo – ugnies liepsnų, tačiau labai dideliame karštyje Huange Weipingui ir D.Rui pabūti teko.
Organizatoriai teigia šį žaidimą sukūrę tam, kad žmonės įvertintų gyvenimo ir gyvybės svarbą.
„Darėsi vis karščiau, man darėsi vis sunkiau kvėpuoti, galvojau, kad tuoj mano gyvenimas baigsis“, – apie potyrius krematoriume pasakojo D.Rui.
Suprasti gyvenimo prasmę
Galimybę imituoti savo mirtį suteikiančią atrakciją išbandyti galima bus jau rugsėjį, tikino organizatoriai. Šio žaidimo kaina vienam asmeniui – 103 litai (40 dolerių).
Organizatoriai teigia šį žaidimą sukūrę tam, kad žmonės įvertintų gyvenimo ir gyvybės svarbą, reikšmę. H.Weipingas pasakojo, kas apie gyvenimo reikšmę pradėjo mąstyti po pelningo, bet vėliau nenusisekusio verslo žlugimo. Vėliau vyras studijavo psichologiją, dirbo savanoriu per žemės drebėjimą, o vėliau įkūrė organizaciją, teikiančią paramą onkologinėmis ligomis sergantiems pacientams.
„Kinija padarė mane turtingu žmogumi, bet aš nesupratau gyvenimo prasmės, todėl visko netekau“, – kalbėjo H.Weipingas. Tuo tarpu D.Rui dvejus metus domėjosi gyvenimo ir mirties reikšmėmis įvairiose religijose, kalbėjo su įvairiais specialistais ir galiausiai gimė „The Samadhi“ mintis.
„Mums trūksta žinių apie mirtį, todėl jos baimė yra tokia didelė, – kalbėjo D.Rui. – Aš manau, kad „The Samadhi“ padės suprasti gyvenimo vertę ir padės žmonėms susitaikyti su jų mirtingumu.“
Tai nėra vienintelė keista atrakcija turistams Kinijoje. Šiemet šioje šalyje startavo ir kita pramoga – galimybė dalyvauti savo paties laidotuvėse.