Kinijoje – „keršto kelionės“: šią savaitę keliauja trečdalis šalies

Kinijoje spalio 1-ąją prasidėjo „auksinė savaitė“ – Nacionalinės dienos šventimas, kuris trunka visą savaitę. Tuo metu keliauja šimtai milijonų žmonių, o šiemet Kinijos valdžia dar ir skatina tai daryti, vis naudodama terminą „keršto kelionės“.
„Auksinė savaitė“ Kinijoje
„Auksinė savaitė“ Kinijoje / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Kinijoje šiomis dienomis – jau seniai matytos automobilių spūstys, žmonių eilės. Skaičiuojama, kad į kelią leidosi apie 550 mln. žmonių. Šiemet su Nacionalinės dienos šventimu sutampa ir Vidurio rudens festivalis. Jis paprastai sutinkamas šeimos rate, tad žmonės vyksta ir aplankyti artimųjų.

Šalies valdžia šiemet ėmėsi aktyvios kampanijos viešojoje erdvėje, kad paskatintų keliauti net ir tuos, kurie galbūt dar baiminasi tolimesnių išvykų dėl koronaviruso pavojaus. Valdžia viliasi, kad vietos turistų leidžiami pinigai padės atsigauti ir turizmo sektoriui, ir kilstels visą šalies ekonomiką. Jai, smarkiai nukentėjusiai nuo COVID-19, labai reikalingas postūmis.

Terminas „keršto kelionės“ pastaruoju metu gausiai buvo naudojamas Kinijos žiniasklaidoje. „Turizmas devynis mėnesius buvo slopinamas, ir paklausa tikriausiai išsilies į visą šalį per šias aštuonias dienas“, – komentavo Trip.com atstovas.

„Scanpix“/AP nuotr./„Auksinė savaitė“ Kinijoje
„Scanpix“/AP nuotr./„Auksinė savaitė“ Kinijoje

„South China Morning Post“ skelbia, kad nuo spalio 1 iki 8 dienos įvyks apie 15 mln. kelionių lėktuvais, viešbučių užsakymai šiai savaitei šoktelėjo 50-ia procentų, o daugiau nei 500 lankytinų vietų siūlo nemokamą lankymą ar nuolaidas bilietams.

Kinijos valdžios leidžiamas laikraštis šių metų „auksinę savaitę“ pavadino „kritiniu mūšiu už turizmo industrijos išgelbėjimą“.

Visgi šiemet „auksinė savaitė“ bus ramesnė. Nors, prognozuojama, keliaus apie 550 mln. žmonių, praėjusiais metais tokių buvo beveik 800 mln.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų