Kinijoje šiomis dienomis – jau seniai matytos automobilių spūstys, žmonių eilės. Skaičiuojama, kad į kelią leidosi apie 550 mln. žmonių. Šiemet su Nacionalinės dienos šventimu sutampa ir Vidurio rudens festivalis. Jis paprastai sutinkamas šeimos rate, tad žmonės vyksta ir aplankyti artimųjų.
Šalies valdžia šiemet ėmėsi aktyvios kampanijos viešojoje erdvėje, kad paskatintų keliauti net ir tuos, kurie galbūt dar baiminasi tolimesnių išvykų dėl koronaviruso pavojaus. Valdžia viliasi, kad vietos turistų leidžiami pinigai padės atsigauti ir turizmo sektoriui, ir kilstels visą šalies ekonomiką. Jai, smarkiai nukentėjusiai nuo COVID-19, labai reikalingas postūmis.
Terminas „keršto kelionės“ pastaruoju metu gausiai buvo naudojamas Kinijos žiniasklaidoje. „Turizmas devynis mėnesius buvo slopinamas, ir paklausa tikriausiai išsilies į visą šalį per šias aštuonias dienas“, – komentavo Trip.com atstovas.
„South China Morning Post“ skelbia, kad nuo spalio 1 iki 8 dienos įvyks apie 15 mln. kelionių lėktuvais, viešbučių užsakymai šiai savaitei šoktelėjo 50-ia procentų, o daugiau nei 500 lankytinų vietų siūlo nemokamą lankymą ar nuolaidas bilietams.
Kinijos valdžios leidžiamas laikraštis šių metų „auksinę savaitę“ pavadino „kritiniu mūšiu už turizmo industrijos išgelbėjimą“.
Visgi šiemet „auksinė savaitė“ bus ramesnė. Nors, prognozuojama, keliaus apie 550 mln. žmonių, praėjusiais metais tokių buvo beveik 800 mln.