Šiame kinų muziejuje yra 12 ekspozicijos salių, kuriose, pasak muziejaus vadovų, eksponuojamos itin vertingos kultūrinės ir istorinės vertybės. Tačiau šiuos garsius pareiškimus ir turistų susidomėjimą išsklaidė kinų rašytojas Ma Boyongas. Būtent jis paskelbė, jog daugelis šio muziejaus eksponatų yra nieko verti, mat jie yra padirbti.
Rašytojas viešai paskelbė tiriamąją studiją, jog daugelis muziejaus eksponatų papuošti hieroglifais, kurie atsirado vos XX-ajame am., todėl niekaip negali būti ant tūkstantmečių papuošalų ar vazų.
Labiausiai muziejaus direktorius didžiavosi keliais eksponatais, neva siekiančiais Geltonojo imperatoriaus epochą, o jis Kiniją valdė prieš 4 000 metų. Vaza, dailiai išpuošta hieroglifais, pasirodė esanti tik niekam tikusi klastotė. Ant jos puikavosi pasendinti hieroglifai, kurie pasirodė esą padirbti, mat buvo sukurti tik XX-ajame am. Kita vaza, muziejuje pristatyta kaip Tang dinastijos paveldas, iš tikrųjų pasirodė esą Min dinastijos laikų. Taip išaiškėjo, jog ši vaza yra bent porą šimtmečių jaunesnė, nei buvo pristatinėjama muziejuje.
Rašytojas Ma Boyong tvirtina, kad dauguma eksponatų buvo muziejaus įsigyti už meno vertybėms juokingą kainą – nuo 17 iki 353 dolerių.
Vis dėlto, susikompromitavusio muziejaus konsultantas paskelbė, jog 80 muziejaus eksponatų iš 40 000 tikrai yra tikri. Tačiau šis pareiškimas muziejaus neišgelbėjo ir iš jo atimta veiklos licencija.