Kirtis „Ryanair“ įvaizdžiui: įgula netramdė rasistinius įžeidinėjimus laidžiusio vyro

Avialinijos „Ryanair“ susilaukė daug kritikos už tai, kad jų įgula nesutramdė rasistines replikas lėktuve laidžiusio vyro. Tik po kilusios pasipiktinimo bangos bendrovė apie incidentą pranešė policijai.
„Ryanair“
„Ryanair“ / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Žaibiškai socialiniuose tinkluose ir žiniasklaidoje išplitusiame vaizdo įraše nufilmuota, kaip lėktuve sėdintis vyras įžeidinėja juodaodę garbaus amžiaus moterį ir reikalauja, kad jai būtų skirta kita vieta skrydyje iš Barselonos į Londoną.

Konfliktą užfiksavo britas Davidas Lawrence'as, kuris įrašą paskelbė „Youtube“. Jis rašė, kad vyras moterį vadino šlykščia juoda išpera, grasino fizine jėga, koneveikė ją rasistiniais terminais, o įgula nieko nedarė.

VIDEO: „Ryanair“ įgula nesutramdė rasistines replikas lėktuve laidžiusio vyro

Vėliau D.Lawrence'as britų spaudai pasakojo, kad incidentas kilo po to, kai vyrui atėjus prie savo vietos, moteris pernelyg greitai jo nepraleido. Kaip vėliau girdima ir vaizdo įraše, jos dukra aiškina, jog moteris serga artritu, tad greitai judėti jai yra sunku.

Įžeidimų kliuvo ir moteriai, ir jos dukrai. Vienoje įrašo vietoje girdima, kaip vyras rėkia nekalbėti su juo užsienio kalba, moteris toliau vadinama bjauriais žodžiais.

Galiausiai moteris buvo perkelta į kitą vietą. Nors keli keleiviai to prašė, vyras ne tik nebuvo išprašytas iš lėktuvo, bet jam ir buvo palikta ta pati kėdė su daugiau erdvės kojoms.

Moters dukra po konflikto spaudai pasakojo, kad įgula jai tiesiog nurodė pirmadienį dėl incidento kreiptis į avialinijų keleivių aptarnavimo centrą.

Tik po kilusio pasipiktinimo „Ryanair“ socialiniame tinkle „Twitter“ sekmadienį paskelbė, kad reaguojant į vaizdo įrašą yra kreiptasi į policiją.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis