„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

Klaikios atostogos Tenerifėje: vabzdžiai, po balkonais stovintys klozetai ir kruvina patalynė

Ko tikitės iš atostogų Tenerifėje? Po 6 valandų skrydžio atsidurti nuostabioje gamtoje, mėgautis puikiu oru ir patogiu viešbučiu? Pirmi du dalykai nei nuo jūsų, nei nuo kelionių organizatorių nepriklauso, tačiau sumokėjus 1300 eurų porai bent jau gali tikėtis apsistoti kokybiškame viešbutyje. Deja, dvi lietuvių šeimos pasijuto apgautos ir piktinasi susidūrusios su nekompetentingais turizmo vadybininkais Tenerifėje.
Lietuvius šokiravęs viešbutis Tenerifėje
Lietuvius šokiravęs viešbutis Tenerifėje / Asm.archyvo nuotr.

Klaiki realybė

Dvi lietuvių šeimos metų pabaigoje nusprendė nuo lietuviškų orų pabėgti į šiltą ir saulėtą Ispanijos salą Tenerifę. Pasikliovė turizmo vadybininkų rekomendacijomis ir išsirinko 3 žvaigždučių viešbutį „Alborada Beach club“. Vienas iš atostogautojų 15min pasakojo, kad gerą įspūdį paliko vadybininkų pasakojimai, viešbučio nuotraukos, lankytojų rekomendacijos.

Tačiau nuvykus į patį viešbutį, realybė šokiravo – teritorija ir kambariai ne tik nebuvo tokie, kokie pristatomi reklaminėse nuotraukose, bet ir neatitiko higienos reikalavimų.

„Baldai – sudėvėti, sulūžę, koridoriuose – supelijusios lubos, prie baseino – sulūžę gultai, lauke po balkonais stovi klozetai, plytelės – sutrupėjusios, nevalomas, žolėtas baseinas ir nešvari, kruvina patalynė“, – 15min vardijo klaikiame viešbutyje atsidūręs Dovydas. Lietuviai net bijojo vaikščioti basi prie baseino – būtų tikriausiai susipjaustę kojas.

Jo teigimu, net papildomai sumokėję 6 eurus ir patekę į VIP zoną jie buvo šokiruoti: „Gali atsigulti ant suplyšusio gulto, šalia kurio sukrauti unitazai, kur šalia atitverta remontuojama viešbučio teritorija, ir viskas smirdi šlapimu.“

Papildomas mokestis neišgelbėjo ir situacijos su internetu. „Jis buvo mokamas, tačiau net ir susimokėjus, wi-fi ryšys viešbučio kambaryje neveikė. Net ir du vestibiulyje stovėję kompiuteriai neveikė“, – skundėsi Dovydas. Neveikė ir viešbučio teritorijoje stovėję žaidimo aparatai, kurie tik prarijo lietuvių pinigus. Tačiau net ir tokiu atveju darbuotojai atsisakė keliautojams juos grąžinti.

Asm.archyvo nuotr./Neveikiantys kompiuteriai
Asm.archyvo nuotr./Neveikiantys kompiuteriai

Nemaloniai nustebino ir šunys pačiame viešbutyje bei jo teritorijoje. Būtent dėl viešbučio politikos „jokių augintinių“ lietuviai į kelionę nesivežė savo šuns – kaip paaiškėjo atvykus, jie visgi galėjo tą padaryti.

Šiurpą kėlė vabzdžiai

Šios problemos – toli gražu ne paskutinės. Lietuvius pašiurpino kambariuose gyvenančios vietinės skruzdėlės, o viešbučio administracija dėl jų nematė bėdos.

„Jų buvo visur: virtuvėje, ant vaiko maisto, ant televizoriaus staliuko, netgi tualete. O viešbučio teritorijoje ir restorane karaliavo trigubai didesnio dydžio nei Lietuvoje tarakonai“, – pasakojo keliautojas. Kitas lietuvis Marijus pridūrė, kad „dideli tarakonai galėjo nusinešti ne tik trupinius, bet ir pusę sumuštinio“.

Asm.archyvo nuotr./Klaikus viešbutis Tenerifėje
Asm.archyvo nuotr./Klaikus viešbutis Tenerifėje

Pašiurpusios nuo vabzdžių lietuvių šeimos apie tai pranešė viešbučio administracijai, bet ši bandė gintis. Tiesa, juokingai atrodė jos bandymai neigti problemas su skruzdėmis ir tarakonais – praeidami lietuviai kambarių tvarkytojų spintelėse matė net kelių rūšių priemonių nuo vabzdžių.

Buvo pasiūlyta kambarius sutvarkyti ir išpurkšti. „Galite įsivaizduoti, ką galvoja vienerių metukų vaiko tėvai apie tokį pasiūlymą – ar galima nakvoti „Dichlofoso“ pripurkštame kambaryje“, – 15min sakė Dovydas.

Asm.archyvo nuotr./Klaikus viešbutis Tenerifėje
Asm.archyvo nuotr./Klaikus viešbutis Tenerifėje

Skundžiasi atstovių požiūriu

Jo teigimu, dar didesnį netikėtumą pateikė „Novaturo“ atstovės Tenerifėje. Jų pasiūlymas pasipiktinusiems keliautojams – patiems nusipirkti priemonių nuo skruzdėlių arba tiesiog viešbučio kambaryje nelaikyti maisto. „Šitokie jų žodžiai – didžiausia nepagarba“, – įsitikinęs keliautojas.

Marijus skundėsi, kad su „Novaturo“ darbuotojomis buvo sunku bendrauti – jos esą savo klientus išvadino bjauriais. „Jeigu atvykęs supranti, kad spalvotas katalogas buvo fotografuotas prieš 25 metus, tuomet atleiskite man – kuo galima pasitikėti?“ – piktinosi Marijus.

Lietuvių teigimu, „Novaturo“ vadybininkės neskubėjo spręsti keliautojų problemų. Jiems nuo penktadienio iki pirmadienio ryto teko būti tame pačiame viešbutyje, nes „joms sekmadienis – ne darbo diena, jų rankos „surištos“.

Asm.archyvo nuotr./Klaikus viešbutis Tenerifėje
Asm.archyvo nuotr./Klaikus viešbutis Tenerifėje

Dovydas teigė, kad pirmadienį jiems buvo pasiūlyta papildomai susimokėti 70, 250 arba 450 eurų ir tuomet pasikeisti viešbutį. „Kadangi už kelionę jau buvome sumokėję po 1300 eurų šeimai, už kuriuos turėjome gauti kokybiškas paslaugas, priemoką mokėti kategoriškai atsisakėme“, – pasakojo jis.

Galiausiai keliautojams buvo pasiūlyta nemokamai persikraustyti į kitą viešbutį. Pirmadienio vakarą jie taip ir padarė. „Tačiau tai nėra tinkama kompensacija, nes didžioji atostogų dalis jau buvo sugadinta“, – pareiškė Dovydas. – Sąlygos naujame viešbutyje „Ponderosa“ nors ir buvo šiek tiek geresnės, kambariuose vis tiek buvo galima aptikti tarakonų, vyravo netvarka. Jeigu ne išsinuomota mašina, su kuria keliavome po visą salą, greičiausiai atostogos būtų visiškai nuvylusios.“

Asm.archyvo nuotr./VIP zona, kainuojanti 6 eurus
Asm.archyvo nuotr./VIP zona, kainuojanti 6 eurus

„Novaturas“ aiškinasi

„Novaturo“ rinkodaros projektų vadovė Dovilė Zapkutė teigė, kad šiuo metu aiškinamasi situacija su partneriais užsienyje dėl kliento išsakytų komentarų.

„Išsiaiškinę situaciją, susisieksime su klientu ir atsakysime į visus iškilusius klausimus. Esame dėkingi savo klientams, kurie pasidalina tiek pastabomis, tiek gerais savo atostogų įvertinimais. Mums tai svarbi informacija tobulinat klientų aptarnavimo kokybę“, – teigė ji komentare 15min.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“