Ko į Vilniaus viešbučius keliauja patys vilniečiai

Viešbučius daugelis visų pirma sieja su vieta, kurioje apsistojame keliaudami: tai pagrindinė jų paskirtis ir atsiradimo priežastis. Tačiau pastebima, kad vis dažniau viešbučiuose nakvoja ir to paties miesto, kuriame įsikūręs viešbutis, gyventojai. Tai – pasaulinė tendencija, sparčiai populiarėjanti ir Lietuvoje, rašoma pranešime spaudai.
Pacų viešbutis
Pacų viešbutis / Pacų viešbučio nuotr.

Birželio – rugsėjo mėnesiais kas penkioliktas sostinės Senamiestyje įsikūrusio viešbučio „Pacai“ svečias buvo Vilniaus gyventojas, atskleidžia viešbučio direktorė Rūta Pulkauninkaitė-Macikė. Pasak jos, dažniausiai vilniečiai apsistoja savaitgaliui: atvyksta penktadienį vakare ir išvyksta sekmadienį.

„Viešbučio svečiai teigia, kad tai – savotiškos mini atostogos, kurių metu lankomasi kultūriniuose renginiuose mieste, lepinamasi gurmanišku maistu restorane bei SPA procedūromis, klaidžiojama jaukiomis Senamiesčio gatvelėmis“ – pasakoja „Pacų“ viešbučio vadovė.

Jos teigimu, būdas taip praleisti savaitgalį itin populiarus tarp šeimų, turinčių mažų vaikų. Atžalas palikę pas senelius ar su aukle, tėvai pabėga pasilepinti bei skirti laiko sau. „Beje, nakvynė viešbutyje sutuoktiniams tampa ir puikia proga atitrūkti nuo kasdienybės, pailsėti nuo pabodusių namų sienų bei vėl atrasti vienas kitą“ – šypsosi Rūta Pulkauninkaitė-Macikė.

Pasak turizmo ekspertės, kelionių agentūros „Estravel Vilnius“ generalinės direktorės Žydrės Gavelienės, buvimas turistu savame mieste – ne tik Lietuvoje, bet ir kitose šalyse, ypač jų sostinėse – populiarėjanti tendencija.

„Vis daugiau dirbdami ir uždirbdami žmonės itin rūpinasi savo poilsio kokybe, tad nakvynė viešbutyje, lankant savo miesto muziejus, kultūros renginius, restoranus tampa dar viena mini atostogų forma, greta „ilgųjų savaitgalių“ kelionių į kitus miestus“ – sako Žydrė Gavelienė.

Pacų viešbučio nuotr./Vilniuje atsidaro Pacų viešbutis
Pacų viešbučio nuotr./Vilniuje atsidaro Pacų viešbutis

Tendenciją patvirtina ir sostinėje įsikūrusio viešbučio „Comfort Hotel LT Rock'n'Roll Vilnius“ vykdančioji direktorė Kristina Viskontaitė. Anot jos, birželio – rugsėjo mėnesiais Vilniaus gyventojai sudarė apie 3% jos vadovaujamo viešbučio svečių, ir šis skaičius kasmet auga.

„Dažniausiai vilniečiai apsigyvena vieną ar dvi naktis, savaitgalį. Populiaru apsistoti prieš švenčiant vestuves – neretai su artimiausiais šeimos nariais ar draugais, taip pat viešbutyje praleisti vestuvių naktį. Vis dažniau nakvojama ir po siautulingų vakarėlių – mergvakario ar bernvakario bei gimtadienio šventės“ – pasakoja Kristina Viskontaitė.

Žydrė Gavelienė atkreipia dėmesį į tai, kad vis daugiau lietuvių galvoja apie komfortą ne tik per atostogas: „Auga skaičius tų, kurie renkasi apsistoti viešbutyje švenčiant dideles šeimos šventes – pavyzdžiui, jubiliejus. Manau, kad nakvynė viešbutyje, o ne pas gimines, pasirenkama ir dėl to, kad tai – puiki proga sutuoktiniams pabūti dviese. Spartėjant gyvenimo tempui neretam tai tampa prabanga“.

Pacų viešbučio nuotr./Pacų viešbutis
Pacų viešbučio nuotr./Pacų viešbutis

Viešbučio „Pacai“ vadovė Rūta Pulkauninkaitė-Macikė pastebi, kad nakvoti viešbutyje populiaru ir tarp nuošaliau nuo miesto centro gyvenančių žmonių: „Atvykę į spektaklį ar koncertą ir pasilepinę vakariene su vyno taure arba tiesiog nusprendę pašėlti naktiniame klube, žmonės pasirenka nevykti namo, o išsimiegoti čia pat – Senamiestyje įsikūrusiame viešbutyje“.

Žinoma, yra ir mažiau smagių situacijų. Viešbučio „Comfort Hotel LT Rock'n'Roll Vilnius“ vadovė Kristina Viskontaitė pastebi, kad į viešbutį vilniečiai atsikrausto ir tada, kai namuose vyksta remonto darbai ar, pavyzdžiui, dėl profilaktinio patikrinimo atjungiamas karštas vanduo. „Tad nakvynė viešbutyje gali būti ne tik savaitgalio pramoga, bet ir išeitis, kai tenka laikinai palikti namus“ – reziumuoja ji.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis