Iš tiesų, viskas labai paprasta – lėktuvų fiuzeliažų dizainą kuria gamintojai, o štai sėdynių konfigūraciją pasirenka oro linijos. Kai kurios oro linijos sėdynių eiles montuoja šalia viena kitos, o kitos palieka daugiau erdvės kojoms. Lėktuvų gamintojai negali prisitaikyti prie visų oro linijų poreikių, todėl langų ir sėdynių eilių skaičius tikrai nesutampa ir negali sutapti.
Taip pat reikėtų paminėti ir tai, kad sėdynių konfigūracija yra keičiama. Lėktuvų sėdynės yra montuojamos specialiuose bėgeliuose ir gali būti lengvai perkeliamos. Tai daroma nuolat. Kai kurios oro linijos metai iš metų mažina tarpus tarp sėdynių eilių, kad lėktuve tilptų daugiau žmonių.
Taip pat reikėtų nepamiršti, kad dideli langai mažina fiuzeliažo tvirtumą. Kuo didesni langai, tuo silpnesnis fiuzeliažas, kuris turi atlaikyti gana didelį slėgių skirtumą. Taigi, lėktuvų langai ateityje tikrai nedidės. Tačiau jei tai būtų įmanoma, dideli langai būtų geriausia išeitis.
Galiausiai, reikėtų prisiminti, kad langai lėktuvui nėra reikalingi. Jie reikalingi tik jums ir tik dėl psichologinių priežasčių. Jei galėtų, lėktuvų gamintojai langų atsisakytų jau šiandien. Tiksliau, ateityje jų tikriausiai ir nebeliks. Lėktuvas be langų bus aerodinamiškesnis ir stipresnis. Priklausomai nuo to, kas pakeis langus, belangis lėktuvas taip pat galėtų būti ir pastebimai lengvesnis.
Tai kodėl oro linijos pardavinėja bilietus prie lango, jei vieta gali būti ir tarp langų? Bendrovės rizikuoja, kad vienas kitas keleivis bus nepatenkintas. Daugumai keleivių tai nesukels didelio nepatogumo – bus galima pasižvalgyti per du langus. Juolab, kad vietos prie langų turi kitų privalumų – jos yra šviesesnės ir ramesnės, nes pro jas niekas nevaikšto.