Kodėl viešbučiai sulanksto pirmąjį tualetinio popieriaus rulonėlio lapelį?

Jei dažnai keliaujate ir lankotės viešbučiuose, tikrai esate pastebėję, kad daugelis jų kažkodėl sulanksto pirmąjį tualetinio popieriaus rulonėlio lapelį. Ir ne tik tai – kartais ant lovos galima pamatyti įmantriai sulankstytus rankšluosčius ar antklodes. Kodėl viešbučiai tam skiria tokį dėmesį? Kam to reikia?
Tualetinis popierius
Tualetinis popierius / 123rf.com nuotr.

Tualetinio popieriaus rulonėliai keičiami tik tada, kai jie pasibaigia arba yra visai arti pabaigos. Tai reiškia, kad tas pats rulonėlis gali būti naudojamas ne vieno viešbučio svečio – tai yra visiškai normalu. Taigi, tas laisvas pirmasis lapelis yra sulankstomas. Dažniausiai tiesiog užlenkiami jo kampai, tačiau kartais tas lapelis sulankstomas taip, kad atrodo, jog čia pasidarbavo origamio meistras. O kartais jis dar ir užklijuojamas viešbučio lipduku.

Priežastis, kodėl taip daroma, yra paprasta – tai yra ženklas, kad tualetas buvo išvalytas. Kitaip tariant, taip tarsi įrodoma, kad po valymo tualetu nesinaudojo joks kitas svečias ir jis yra švarus. Nes jei kažkas atėjo sulankstyti popieriaus, vadinasi, ir išvalė vonios kambarį.

Dėl tos pačios priežasties gražiai lankstomi ir rankšluosčiai bei antklodės. Viešbučiams svarbu, kad žmonės matytų, jog aptarnaujantis personalas dirba. Be to, dėmesys detalėms visuomet yra svarbus – tai yra skirtumas tarp pigių ir gerų paslaugų.

Įdomu tai, kad kai kurie viešbučiai tualetinio popieriaus lapelio lankstymą pavertė visai nauja meno rūšimi ir būdu išsiskirti. 2006 metais didžiulis „Fontainebleau Miami Beach“ viešbutis Majamyje buvo renovuotas. Projektas kainavo apie milijardą dolerių. Kartu nuspręsta atsisakyti ir įprasto trikampio tualetinio popieriaus lankstymo būdo. Nuo to laiko tualetinis popierius viešbutyje lankstomas pasitelkus sudėtingesnius origamio metodus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis