Pasirodo, tai, net neturėdami tokių tikslų, lėmė amerikiečių „Westin“ viešbučių dizaineriai, rašo yourmileagemayvary.net. Paskutiniame praėjusio amžiaus dešimtmetyje jie nusprendė išsiaiškinti, kaip dizaino elementai gali lemti svečių pasitenkinimą viešbučiu.
Dizaineriai ėmėsi eksperimentuoti ir su patalynės spalvomis. Svečių buvo prašoma įvertinti, kada jie jaučiasi „prabangiausiai“. Pasirodė, kad dauguma pirmenybę teikė baltiems užvalkalams.
Žmonės teigė, kad baltai paklotos lovos atrodo švaresnės, naujesnės ir prabangesnės nei tos, kurioms buvo parinkti kitų spalvų užvalkalai. Ir dėl šių priežasčių baltose lovose svečiai net miegojo geriau. Tai savo ruožtu pagerino bendrą klientų patirtį ir viešbučio įvertinimą.
TAIP PAT SKAITYKITE: Kodėl paliekant viešbutį nereikia kloti savo lovos
Netgi būdavo taip, kad žmonės kambarį įvertindavo kaip neseniai renovuotą, nors jis nuo kitų kambarių skyrėsi tik tuo, kad patalynė buvo baltutėlė.
Tai buvo vidinis „Westin“ tyrimas, tačiau atlikę eksperimentus jie išvadomis pasidalijo viešai. Tai lėmė, kad vieno viešbučių tinklo tyrimas padarė įtaką ir konkurentams – visur ėmė rastis baltos patalynės. Juk kiekvienas viešbutis nori, kad jo klientai jį laikytų švariu ir prabangiu.
Dizaineriai taip pat neprieštaravo baltai patalynei. Kai lova yra baltutėlė, tuomet kambaryje išryškėja kitos kruopščiai atrinktos detalės – dekoratyvinės pagalvės, paveikslai ir pan.
Žinoma, didelis pliusas yra ir tai, kad baltą patalynę paprasčiau prižiūrėti. Nors tamsūs užvalkalai gal geriau paslėptų dėmes, bet baltus galima išbalinti ir taip atsikratyti dėmių. Dėl šios priežasties viešbučių rankšluosčiai nuo senų laikų yra balti.
Be to, balta patalynė ir rankšluosčiai neblunka – o tai tik padeda išlaikyti švaros ir prabangos įvaizdį.