Kodėl viešbučių patalynė ir rankšluosčiai būna balti?

Tie, kurie yra keliavę dešimtajame dešimtmetyje, tikriausiai pamena, kad anksčiau viešbučių patalynės būdavo įvairių spalvų. Bet kada ir kodėl kone visur – ypač tinkliniuose viešbučiuose – ji tapo balta?
Viešbutis
Viešbutis / 123rf.com nuotr.

Pasirodo, tai, net neturėdami tokių tikslų, lėmė amerikiečių „Westin“ viešbučių dizaineriai, rašo yourmileagemayvary.net. Paskutiniame praėjusio amžiaus dešimtmetyje jie nusprendė išsiaiškinti, kaip dizaino elementai gali lemti svečių pasitenkinimą viešbučiu.

Dizaineriai ėmėsi eksperimentuoti ir su patalynės spalvomis. Svečių buvo prašoma įvertinti, kada jie jaučiasi „prabangiausiai“. Pasirodė, kad dauguma pirmenybę teikė baltiems užvalkalams.

Žmonės teigė, kad baltai paklotos lovos atrodo švaresnės, naujesnės ir prabangesnės nei tos, kurioms buvo parinkti kitų spalvų užvalkalai. Ir dėl šių priežasčių baltose lovose svečiai net miegojo geriau. Tai savo ruožtu pagerino bendrą klientų patirtį ir viešbučio įvertinimą.

TAIP PAT SKAITYKITE: Kodėl paliekant viešbutį nereikia kloti savo lovos

Netgi būdavo taip, kad žmonės kambarį įvertindavo kaip neseniai renovuotą, nors jis nuo kitų kambarių skyrėsi tik tuo, kad patalynė buvo baltutėlė.

Tai buvo vidinis „Westin“ tyrimas, tačiau atlikę eksperimentus jie išvadomis pasidalijo viešai. Tai lėmė, kad vieno viešbučių tinklo tyrimas padarė įtaką ir konkurentams – visur ėmė rastis baltos patalynės. Juk kiekvienas viešbutis nori, kad jo klientai jį laikytų švariu ir prabangiu.

Dizaineriai taip pat neprieštaravo baltai patalynei. Kai lova yra baltutėlė, tuomet kambaryje išryškėja kitos kruopščiai atrinktos detalės – dekoratyvinės pagalvės, paveikslai ir pan.

Žinoma, didelis pliusas yra ir tai, kad baltą patalynę paprasčiau prižiūrėti. Nors tamsūs užvalkalai gal geriau paslėptų dėmes, bet baltus galima išbalinti ir taip atsikratyti dėmių. Dėl šios priežasties viešbučių rankšluosčiai nuo senų laikų yra balti.

Be to, balta patalynė ir rankšluosčiai neblunka – o tai tik padeda išlaikyti švaros ir prabangos įvaizdį.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis