Dažnai skraidantys keleiviai paaiškino, kad išlipimo eilėje yra mažesnė tikimybė sėdėti šalia jaunų keleivių.
Vienas keliautojas paaiškino, kad mažamečiams vaikams „neleidžiama“ sėdėti eilėse prie avarinio išėjimo: „Jei galite pasirinkti vietą, rinkitės tokią, už kurios yra išėjimo eilė. Galbūt neteksite galimybės atsilenkti sėdynės, tačiau būsite tikri, kad už jūsų nebus mažamečio vaiko.“
Pasak Federalinės aviacijos administracijos (FAA), keleiviai turi būti ne jaunesni kaip 15 metų ir pakankamai judrūs bei stiprūs, kad galėtų padėti evakuotis.
Tačiau net jei užsisakysite vietas prie išėjimo, gali būti, kad už jūsų sėdės vaikas, visgi yra būdas išvengti ir to.
Vienas asmuo patarė rezervuoti dvi vidurines vietas – vieną išlipimo eilėje ir vieną už jos – jei keliaujate kaip pora: „Kadangi išlipimo eilėje negali sėdėti jokie vaikai, o tėvai norės sėdėti šalia savo vaikų, būsite garantuoti, kad turėsite vietas be vaikų.“
Kitas asmuo pridūrė, kad gera idėja yra užsisakyti vietas išlipimo eilėje salono gale arba ten, kur keičiasi salono klasės, nors neteksite galimybės atlošti sėdynę.
Pasak skrydžių palydovės, taip pat patariama neužsisakyti sėdimų vietų pertvarose – nors jose yra daugiau vietos kojoms, jos taip pat populiarios tarp šeimų, nes tik ten galima statyti vaikiškus gultukus.
Taip pat verta skristi naktį, nes kai kurios šeimos vengia šio laiko, baimindamosi nepaklusnių vaikų. Patariama dėvėti ir triukšmą slopinančias ausines arba užsisakyti pirmos klasės skrydžius, tačiau abu šie būdai yra brangūs.
Laimei, oro linijų bendrovės prideda naujų funkcijų, padedančių keleiviams išvengti vaikų skrydžio metu.
Oro bendrovė „Japan Airlines“ pristatė naują žemėlapį, kuriame matyti, kur lėktuve sėdi kūdikiai.
„AirAsia“ turi „tyliąsias zonas“, į kurias įleidžiami tik vyresni nei 10 metų keleiviai, o „Scoot“ oro linijų bendrovė turi vietas lėktuvo priekyje, kuriose draudžiama sodinti jaunesnius nei 12 metų vaikus. „Scoot“ taip pat turi „laisvą nuo vaikų“ zoną, kurioje galima užsisakyti vietas atokiau nuo kitų vaikų.