Neįtikėtiną filmuotą medžiagą restauravo į 4K raišką „YouTube“ vartotojas Denisas Širjajevas, kuris internete yra gerai žinomas dėl senų kadrų spalvinimo ir kokybės padidinimo, kad šiuolaikiškai pažvelgtų į to meto visuomenę.
Denisas yra bendrovės „neural.love“ generalinis direktorius, kuri užsiima filmuotos medžiagos kokybės gerinimu, pritaikant dirbtinį intelektą. Tarp jų patobulintų medžiagų yra „Apollo 16 Lunar Rover“ pasivažinėjimas Mėnulyje ir įvairios kelionės po miestus 1890–1930 m.
Vupertalio traukinio filmuota medžiaga yra iš Modernaus meno muziejaus archyvo. Vaizduose užfiksuoti įspūdingi žirgų ir vežimų, gatvėse žaidžiančių vaikų ir Vuperio upės vaizdai, kurie labai domina istorikus.
Sklęsdamas virš galvos, „Skraidantis traukinys“ (dar vadinamas „Wuppertal Schwebebahn“) keliauja per anksčiau buvusius Elberfeldo, Ronsdorfo, Cronenbergo, Vohwinkelio ir Barmeno miestus. Vėliau jie kartu suformavo šių dienų miestą Vupertalį.
1902 m. filmuota medžiaga buvo užfiksuota „Biograph 68 mm“ standartiniame filme, kuris buvo labai išsamus tiems laikams. Tačiau patobulinus šiuolaikinėmis priemonėmis, viskas atrodo dar geriau ir įspūdingiau 4K raiška ir 60 kadrų per sekundę dažniu.
Šiandieninis Vupertalis, esantis Vakarų Vokietijoje, buvo įkurtas 1929 m., sujungus pramonės miestus Barmeną ir Elberfeldą ir jų aplinkines gyvenvietes Vohwinkelį Ronsdorfą, Cronenbergą, Langerfeldą ir Beyenburgą.
Pirminis naujo miesto pavadinimas buvo Barmenas-Elberfeldas, tačiau 1930 m. referendume buvo pakeistas į Vupertalį (Vuperio slėnis). Šiuo metu jame gyvena 355 000 žmonių.
„Schwebebahn“ yra seniausias pasaulyje elektrinis geležinkelis virš žemės su kabančiais vagonais. Atidarytas 1901 m., jis sujungė daugelį miesto rajonų ir suteikė galimybę lengvai susisiekti viešuoju transportu, o tai lėmė sėkmingą miesto augimą. Be to, miestas buvo vienas didžiausių pramoninių regionų Europoje ir iki šiol išlieka pagrindinis elektronikos, transporto priemonių ir kt. eksportuotojas.
Nors šis geležinkelis pastatytas prieš daugelį metų, sistema tebeveikia iki šiol. Tačiau pastaruoju metu ji sulaukė didelių patobulinimų, kai 1997 m. buvo modernizuota sistema, o nauji vagonai pradėti eksploatuoti 2016 m. gruodžio mėn.