„Absurdiškas pasiūlymas, iš karto pasakiau, kad daugiau reikalų su jais gyvenime neturėsiu, o jie siūlo dar kelionę ir nori iš manęs užsidirbti“, – piktinosi jau anksčiau 15min savo istoriją apie nenusisekusį poilsį Turkijoje pasakojęs Vadimas Filko.
Anot jo, atostogos Kemero viešbutyje „Diamond Club“ apkarto daugiau nei dešimčiai žmonių iš Lietuvos.
„Sukūrėme „Facebook“ grupę ir šiuo metu visi ieškome advokato, kreipsimės į teismą. Bandysime atsiteisti savo prarastus pinigus“, – aiškino V.Filko, patikinęs, kad vienodą pasiūlymą dėl kompensacijos iš „Tez Tour“ pusės pirmadienį gavęs tiek jis, tiek kiti „Diamond Club“ atostogavę lietuviai.
„Jie („Tez Tour“) į kalbas nesileido, pasakė: „Toks nutarimas, netenkina tai netenkina, darykite ką norite“, – pažymėjo prastos kokybės Kemero viešbutyje medaus savaitę praleidęs vyriškis.
Paties „Tez Tour“ viešųjų ryšių ir rinkodaros skyriaus vadovė Inga Aukštuolytė, komentuodama sprendimą dėl kompensacijos skyrimo, nedaugžodžiavo ir teigė, kad „kompensacijos dydis atitinka turistui suteiktų paslaugų, dėl kurių turistas nereiškė jokių pretenzijų, bei, turisto vertinimu, nekokybiškų paslaugų kainų santykį“.
Paprašyta patikslinti, I.Aukštuolytė teigė, kad turistas iš „Tez Tour“ įsigijo visą kelionės paketą, o ne tik apgyvendinimo paslaugą. Kadangi turisto netenkino būtent viešbučio kokybė, bendrovė kompensaciją pasiūlė būtent už šią kelionės paketo dalį.