„Pasaulyje esama silpnų vežėjų, – metiniame asociacijos narių susitikime kalbėjo Benjaminas Smithas. – Manau, kad [viruso plitimas] gali paspartinti jų konsolidaciją.“
Dešimtys oro linijų bendrovių sausį sumažino skrydžių į Kiniją arba visai juos sustabdė, kai koronaviruso protrūkis, sukeliantis COVID-19, šalyje įgavo pagreitį, o vyriausybės įvedė kelionių apribojimus ir gyventojai ėmė vengti kelionių.
Praėjusią savaitę oro linijų bendrovės ėmė mažinti skrydžių skaičių ir į Italiją, kur šiuo metu vyksta didžiausias viruso protrūkis Europoje.
„Akivaizdu, kad dar neišvydome viso COVID-19 poveikio oro transporto sektoriui“, – kalbėjo B.Smithas.
Praėjusį mėnesį Tarptautinės oro transporto asociacija (IATA) pareiškė, kad Azijos ir Ramiojo vandenyno regione veikiančios oro linijų bendrovės dėl tebesitęsiančios koronaviruso krizės praras iš viso 27,8 mlrd. JAV dolerių pajamų šiais metais.
Tuo tarpu vyriausybės patiria didžiulį spaudimą padėti verslui, nes viruso protrūkis trikdo ekonomiką.
„Pramonė džiaugsis visais žingsniais, susijusiais su mokesčiais, kurie gali būti sumažinti ar laikinai panaikinti“, – kalbėjo B.Smithas.
Asociaciją „A4E“ sudaro 16 Europos oro linijų bendrovių, įskaitant „Air France-KLM“, „easyJet“, IAG (kuriai priklauso „British Airways“, „Aer Lingus“, „Iberia“ ir „Veuling“), „Lufthansa“ ir „Ryanair“.