Keleiviai teigia, kad praėjo kelios valandos, kol darbuotojai atėjo patikrinti, ar jiems viskas gerai. Keleivė, vardu Amber, pasidalijo keliais „TikTok“ vaizdo įrašais. Viename iš jų ji parodė koridorių užliejusį vandenį, kuriame matyti, kaip keleiviai, bandydami išgelbėti savo daiktus nuo potvynio, stebi vandeningą chaosą, rašoma „The Mirror“.
Antrajame vaizdo įraše, paskelbtame jos kanale, ji nufilmavo savo kajutės vidų, parodydama, kokia didelė žala padaryta kajutei ir jos daiktams. Prie jo ji parašė: „2 val. nakties mus pažadino į mūsų kambarį iš „Carnival Radiance“ lubų besiveržiantis vanduo. Apsauga šiame vaizdo įraše man sako, kad negaliu įrašinėti. Tai buvo absoliučiai siaubinga. Vis dar laukiu, kol su mumis susisieks korporacija“.
Kruizinių laivų linija news.com.au sakė, kad užtvindymą sukėlė „trūkusi vandentiekio linija“, kuri paveikė „laivo teritoriją, kurioje yra mažiau nei du procentai kajučių“. Atstovas spaudai pridūrė, kad „laivo komandos nariai išvalė šią teritoriją ir vamzdis buvo sutvarkytas“.
2020 m. laivas buvo atnaujintas už 200 mln. dolerių. Laivas ne tik plaukioja prie pietvakarių JAV krantų, bet ir vykdo maršrutus į Havajus ir dalį Meksikos. Visi jo reisai išplaukia iš Long Bičo Kalifornijoje.
Šis vaizdo įrašas tarp stebėtojų sukėlė panikos bangą. Daugelis pašiurpo nuo minties, jei atsibudę pamatytų, jog į laivą plūsta vanduo.
„Iš pradžių maniau, kad tai tiesioginis „Titaniko“ patirties muziejus ar kažkas panašaus“, – rašė vienas žmogus.
Šis vaizdo įrašas tarp stebėtojų sukėlė panikos bangą.
Kitas aistringas kruizinių laivų keleivis sakė: „Jei pamatyčiau tiek daug vandens, mane apimtų panika“.
Žinoma, šiais laikais kruizinių laivų linijos turi griežtai reglamentuotas gelbėjimo priemones, jei labai retais atvejais kas nors nutiktų ne taip ir reikėtų evakuoti keleivius. Gelbėjimo valčių skaičius kruiziniuose laivuose nustatomas pagal SOLAS – tai akronimas, reiškiantis Tarptautinę konvenciją dėl žmogaus gyvybės apsaugos jūroje.
Kiekviename laive turi būti gelbėjimo valtys, išdėstytos išilgai kiekvieno laivo šono, o kiekviename šone turi tilpti ne mažiau kaip 37,5 proc. laivo keleivių skaičiaus. Tačiau daugelyje kruizinių laivų ši talpa yra daug didesnė, kai kuriuose jų telpa apie 150 proc. visų laive esančių žmonių.