27 metų Eugenio Ernesto Hernandezas-Garnieris kartu su 32 metų drauge Yusleydis Blanca Loyola prieš keletą savaičių patraukė įgulos dėmesį po to, kai jis į lėktuvą Majamio tarptautiniame oro uoste įlipo kruvina galva, rašoma „Daily Star“.
Majamio-Deido policija pranešė, kad paprašytas susitvarkyti ir pasikeisti nešvarų tvarstį, vaikinas teigė neturįs atsarginių. Didėjant nerimui dėl jo sveikatos ir baimei, kad tvarstis gali būti užterštas kūno skysčiais, įgula paragino jį palikti lėktuvą.
Tačiau pranešimuose teigiama, kad pora užsisklendė, dramatiškai pareikšdama, kad „jei jie negalėjo skristi, niekas kitas taip pat negali“. Situacija paaštrėjo, kai E.E.Hernandezas-Garnieris ir Y.B.Loyola vis tiek nesileido į kalbas net pasirodžius policininkams, kurie juos abu surakino antrankiais ir išvilko iš lėktuvo.
Kilus chaosui, Y.B.Loyola gyvai „TikTok“ tinkle ispaniškai šaukė, kad tai tik išdžiūvęs kraujas po neseniai atliktos vyro operacijos, praneša „Mirror US“.
Kiti keleiviai taip pat buvo priversti išlipti iš lėktuvo dėl susirūpinimo sveikata, ir visi jie plojo ir džiūgavo, kai nemalonūs keleiviai išėjo pro vartus.
Oro bendrovė „American Airlines“ patvirtino, kad dėl sutrikimų skrydis buvo atidėtas visai nakčiai ir galiausiai pakilo kitą rytą. Valdžios institucijos pranešė, kad pora dėl kraujavimo iš pradžių įvertinimui buvo nuvežta į ligoninę. Vėliau jie buvo perkelti į Turner Guilford Knight pataisos centrą Majamyje.
E.E.Hernandezui-Garnieriui ir jo draugei pateikti kaltinimai dėl įsibrovimo į teritoriją po įspėjimo ir pasipriešinimo pareigūnui be smurto.
Pareigūnų darytoje keleivio nuotraukoje matyti, kad jis yra su nuimtais tvarsčiais, o iš galvos odos teka kraujas, panašu, po plaukų persodinimo.
„American Airlines“ atstovas spaudai „The Mirror“ sakė: „American Airlines“ skrydžio Nr. 1858 iš Majamio (MIA) į Las Vegasą (LAS), vykusio rugpjūčio 19 d., įlaipinimo metu du klientai trukdė ir nevykdė įgulos narių nurodymų.
Teisėsaugos institucijos sureagavo ir išvedė abu klientus iš lėktuvo. Dėkojame savo įgulos nariams už profesionalumą ir atsiprašome klientų už nepatogumus“.