Lėktuvo keleivius pribloškė tai, ką oro linijų darbuotojai darė su mirusios moters kūnu

Įtariama, kad keleivių salono įgula laukė 20 minučių, kol pradėjo daryti dirbtinį kvėpavimą moteriai, kuri praėjusią savaitę mirė „Qatar Airways“ lėktuve, skrendančiame į Sidnėjų.
„Qatar Airways“ lėktuvas
„Qatar Airways“ lėktuvas / Shutterstock nuotr.

60-metė, kaip manoma, iš Kambeltauno Sidnėjaus pietvakariuose, iš Dohos keliavo „Qatar Airways“ reisu QR908, kai 14 valandų trukusios kelionės metu ji buvo rasta nereaguojanti, rašoma „Daily Mail“.

Keleivė Francesca ir jos vyras Enrico, kurie privatumo sumetimais nurodė tik savo vardus, atskleidė, kad po to, kai ji mirė, skrydžio įgula „ją tiesiog ten paliko“, uždengusi antklode.

Anksčiau oro linijos teigė, kad keleivės atgaivinti nepavyko, tačiau Francesca ir Enrico, kurie sėdėjo priešais moterį, atskleidė, kad „nesijautė, jog jie (lėktuvo įgula) padarė pakankamai“.

Pirmą kartą pora apie moterį pranešė oro linijų stiuardams, kai išgirdo, kad moteris skleidžia „keistą garsą“.

„Atrodė, kad ji miega, bet ji skleidė labai garsų triukšmą“, – pasakojo Francesca.

Darbuotojai bandė pažadinti moterį ir iškvietė kitus įgulos narius, jie atnešė deguonies kaukę.

Atrodė, kad ji miega, bet ji skleidė labai garsų triukšmą.

„Tačiau jie tiesiog išėjo“, – teigė Francesca.

Pora teigia, kad darbuotojai jiems pasakė, jog „viskas gerai“.

123RF.com nuotr. / „Qatar Airways“ lėktuvas
123RF.com nuotr. / „Qatar Airways“ lėktuvas

„Matėsi, kad ji nekvėpuoja“, – sakė Francesca.

Tada, Francesca teigė, kad praėjo dar 20 minučių, kol įgulos narys grįžo su kitu keleiviu ir pabandė iškelti kniūbsčią moterį iš sėdynės.

Jie perkėlė ją į kitą lėktuvo skyrių, kur esą atliko dirbtinį kvėpavimą ir panaudojo defibriliatorių.

„Manau, kad tuo metu jos jau nebebuvo, – sakė Francesca. – Kodėl jie to nepadarė pusvalandžiu anksčiau?“

123rf.com nuotr. / „Qatar Airways“ lėktuvas
123rf.com nuotr. / „Qatar Airways“ lėktuvas

Tada per garsiakalbį pasigirdo klausimas, ar lėktuve yra gydytojų.

Praėjo dar pusvalandis, kol keleiviai, sėdintys už Francescos ir jos vyro, buvo perkelti, o moters lavonas perkeltas atgal į sėdynių eilę ir uždengtas antklode.

Tada per garsiakalbį pasigirdo klausimas, ar lėktuve yra gydytojų.

Lėktuvui nusileidus, visiems buvo liepta likti sėdėti, kol gelbėtojai apžiūrės mirusią moterį.

Francesca teigė, kad oro linijų bendrovė turėjo elgtis geriau.

„Jie tiesiog ją ten paliko“, – sakė ji.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis