Lietuvos viešinimo kampanija vyko 6-iuose socialiniuose tinkluose: „Facebook“, „Vkontakte“, „Twitter“, „Youtube“, „Google+“ ir „Instagram“. Čia kasdien trimis kalbomis (lietuvių, anglų ir rusų) buvo pristatomi įdomūs, nauji turistų traukos objektai, renginiai, faktai, netikėti atradimai, Lietuvos kūrėjų pasiūlymai, išskirtinės maitinimo įstaigos – tai, ką kiekvienas galėtų pamėgti Lietuvoje.
Tapti Lietuvos gerbėjais arba virtualiais turistais galėjo tie, kurie ne tik spaudė „like“, bet ir dalinosi kampanijos turiniu su savo draugais, skelbė nuotraukas, filmukus, rašė komentarus, atsiliepimus, argumentus, kodėl reikėtų apsilankyti Lietuvoje.
„Tai pirmas VTD įgyvendinamas tokio masto projektas socialiniuose tinkluose, kurio metu 365 skirtingais būdais buvo kviečiama atvykti į Lietuvą. Džiaugiamės, kad projekto startiniame etape užsibrėžtas tikslas – surinkti 1 000 000 like‘ų – buvo sėkmingai įgyvendintas“, – kampanijos „Like‘able Lithuania“ rezultatų aptarimui skirtoje spaudos konferencijoje sakė VTD vyriausioji patarėja dr. Raimonda Balnienė.
Eis į „Pinterest“ bei „Vimeo“
Prie iki šiol „Like‘able Lithuania“ vystomų 6 socialinių kanalų artimiausiu metu bus prijungti dar du: „Pinterest“ bei „Vimeo“.
Keliones planuojantiems žmonėms bus pateikiama patarimų, padėsiančių išvengti nesusipratimų, sutaupyti lėšų, pamatyti dėmesio vertas vietas ar supažindinti su šalies kultūra. Taip pat ir toliau bus pristatomos veržlios lietuviškos įmonės, produktai bei mokslininkai. Drąsiai lygiuojamasi į populiariųjų šalių lankytinas vietas, ieškoma įdomių ir iki šiol neatrastų domėjimosi objektų.
Lietuvos interneto apdovanojimuose „Login 2014“ inovatyvi komunikacijos socialiniuose tinkluose kampanija „Like‘able Lithuania“ ekspertų komisijos buvo pripažinta geriausia interneto kampanija pirmą kartą įsteigtoje nominacijoje „Interneto panaudojimas viešojo sektoriaus reklamai“.