Komisijos nariai iš turizmo, audiovizualinių menų ir rinkodaros sričių viso vertino 18 vaizdo įrašų iš 12 skirtingų turizmo tarybų Europoje. Konkurse dalyvavo dviejų kategorijų turizmo vaizdo įrašai.
Pirmoji vieta atiteko Slovėnijos turizmo klipui „Time to #stayhome. Turn to nature and dream“, antroji – Lietuvai su „Discover colours you never knew existed“, o trečioji – Danijai, kuri šiemet keliautojams pristatė „Much more than “just” Denmark“ reklaminį vaizdo klipą. Visi šie 3 darbai toliau keliaus varžytis dėl geriausio turizmo klipo pasaulyje „Grand Prix CIFFT Circuit 2021“ apdovanojimuose.
„Vertindami Lietuvos matomumą ir žinomumą užsienio šalyse, pastebime, kad turizmas yra viena iš matomiausių dimensijų, kuri svariai prisideda prie šalies matomumo augimo ir teigiamo įvaizdžio formavimo užsienio šalyse, todėl labai džiaugiamės kolegų, o tuo pačiu ir Lietuvos sėkme“, – sako Vyriausybės kanceliarijos, Lietuvos įvaizdžio grupės vadovas Marius Gurskas.
Nacionalinė turizmo skatinimo agentūra „Keliauk Lietuvoje“ spalvų kampaniją „Discover colours you never knew existed” užsienio šalių auditorijoms pristatė dar 2020 metų birželį.
Pagrindinė kampanijos idėja – paskatinti keliautojus atrasti Lietuvą per neįprastas spalvas: šaltą šaltibarščių rožinę, gilią miškų žalią, Kauno modernizmo pilką, Vilniaus stogų raudoną, ruginės duonos juodą, Baltijos mėlyną ir gintaro geltoną. Šiuo metu užsienio auditorijai jau pristatytos miško žalios, Kauno modernizmo pilkos ir šaltibarščių rožinės spalvos.
Pastaroji susilaukė dėmesio ir iš amerikiečių reklamos naujienų portalo „Adweek“, turinčio 6 mln. skaitytojų.