Lietuviai daugiau keliauja autobusais – keleivių srautas augo ketvirtadaliu

Netolimoms kelionėms į užsienį vis daugiau lietuvių renkasi autobusus. Pernai užsienio kelionėms autobusus rinkosi ketvirtadaliu daugiau lietuvių nei prieš metus, rodo tarptautinės greitųjų autobusų maršrutų kompanijos „Lux Express“ duomenys.
Vis daugiau verslo klientu kelionems taip pat renkasi autobusus
Vis daugiau verslo klientu kelionems taip pat renkasi autobusus / Shutterstock nuotr.

Vis dažniau autobusus verslo kelionėms renkasi ir verslo klientai. Prognozuojama, kad šiais metais tarptautinių maršrutų autobusų keleivių srautas dar labiau augs.

Lietuvių, autobusais vykstančių į kaimynines ar tolimesnes šalis, srautas pernai išaugo 25 proc. Tokias keliones rinkosi ir jaunimas, ir šeimos su vaikais, ir verslo klientai. Pastarųjų skaičius per visus praėjusius metus išaugo 13 proc.

„Lux Express Lietuva“ nuotr./Tomas Kaziliūnas, „Lux Express Lietuva“ direktoriaus pavaduotojas
„Lux Express Lietuva“ nuotr./Tomas Kaziliūnas, „Lux Express Lietuva“ direktoriaus pavaduotojas

„Matome, kad lietuviai vis dažniau netolimoms kelionėms renkasi autobusus. Tokia tendencija vyrauja jau ne pirmus metus. Tarptautinių greitųjų autobusų maršrutų kompanijų investicijos į naujus, modernius ir patogius autobusus griauna anksčiau vyravusią tokių kelionių kaip nepatogių ir ilgų reputaciją.

Verslo klientų skaičiaus augimas rodo, kad naujausių technologinių sprendimų diegimas autobusuose ir komforto kūrimas didina jų pasitikėjimą mūsų paslaugomis ir tuo pačiu sudaro sąlygas visą kelionės laiką skirti produktyviam darbui“, – teigia „Lux Express Lietuva“ direktoriaus pavaduotojas Tomas Kaziliūnas.

Didžiausi autobusų keleivių srautai buvo gegužę – rugpjūtį ir spalį. Šiais mėnesiais keliaujančiųjų autobusais skaičius, lyginant su 2015 m., augo beveik 58 proc. Verslo klientai autobusais aktyviausiai keliavo kovo, birželio ir rugpjūčio mėnesiais.

Lietuviai pamėgo Varšuvą

Shutterstock.com/Varšuva
Shutterstock.com/Varšuva

Populiariausiais keliautojų maršrutais pernai išliko Ryga, Varšuva ir Talinas. Visomis šiomis kryptis autobusais keliaujančių lietuvių skaičius augo, tačiau, „Lux Express“ duomenimis, Varšuvą lietuviai tarsi atrado iš naujo. Į Lenkijos sostinę autobusu keliavo du kartus daugiau lietuvių nei 2015 m. Prognozuojama, kad ir šiemet ši kryptis išliks viena populiariausių.

„Varšuvos kryptis tarp lietuvių labai populiari, nes dažniausiai vykstama aplankyti ten gyvenančių artimųjų ir draugų. Lenkų tautinė mažuma yra didžiausia Lietuvoje, tad yra ir daug mišrių šeimų. Žinoma, vasarą nemažai keliautojų į Varšuvą važiuoja aplankyti jos muziejų, pramogauti. Visgi pagrindinis keleivių srautas yra vykstančiųjų pas gimines“, – šios krypties populiarumą aiškina „Lux Express Lietuva“ direktoriaus pavaduotojas.

Keliones autobusais pernai lietuviai rinkosi ir į tolimesnius miestus. 2015 m. vasaros pabaigoje „Lux Express“ pristačius maršrutus į Krokuvą ir Budapeštą, tais metais šiomis kryptimis vyko vos keliasdešimt keleivių iš Lietuvos. Per 2016 m. šia kryptimi keliavo keliasdešimt kartų daugiau keleivių – iš viso apie 5 000 keliautojų.

„Keliautojai yra išsiilgę naujų patirčių, be to, visi žinome, kad Krokuva ir Budapeštas yra miestai, turintys gausybę kultūrinio ir istorinio paveldo, viliojančio užsienio turistus. Džiaugiamės, kad šios dvi kryptys tapo lietuvių mėgstamomis kelionės vietomis“, – sako T.Kaziliūnas.

2017 m. keliautojų autobusais skaičius toliau augs

„Lux Express“ prognozuoja, kad ir šiais metais lietuvių, kurie kelionėms į užsienį renkasi autobusus, skaičius augs. Prie to prisidės ne tik besikeičiantys keliautojų įpročiai, bet ir siūlomi papildomi reisai populiariomis kryptimis. Pasak T.Kaziliūno, galimybė kelionei pasirinkti tinkamiausią autobuso išvykimo laiką yra vienas pagrindinių kriterijų, keliones autobusais darančių ne mažiau patrauklias nei keliones asmeniniais automobiliais ar lėktuvais.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis