2015 03 26 /09:22

Lietuviai įstrigo Nyderlandų oro uoste

15min.lt skaitytojas pranešė, kad lietuviai, turėję į Vilnių skristi su oro linijų „Wizz Air“ lėktuvu, jo oro uoste trečiadienį taip ir nesulaukė. Į Vilnių minėtas orlaivis pakilti turėjo dar kovo 25-osios rytą, tačiau tai neįvyko. Skrydis nukeltas į kovo 26-osios rytą.
„Wizz Air“ lėktuvas
„Wizz Air“ lėktuvas / „Wizz Air“ nuotr.

„Skrydis į Vilnių 13.35 val. iš pradžių buvo nukeltas vienai valandai, o vėliau dėl nežinomų priežasčių buvo atidėtas į ketvirtadienio rytą 9 val. Lėktuvas net neatskrido į oro uostą. Priežastis taip ir nebuvo paaiškinta“, – skundėsi skaitytojas.

Vilniaus oro uosto tinklalapyje nurodoma, kad skrydis iš Eindhoveno į Vilnių vėluoja. Orlaivis Lietuvos sostinėje turėjo nusileisti trečiadienį 16.40 val., tačiau rašoma, kad jis Vilnių pasieks tik ketvirtadienį 12 val.

Dėkojame skaitytojui už atsiųstą informaciją. Jos visuomet laukiame el. pašto adresu: 15min@15min.lt

Skrydžiai atidėti dėl techninių lėktuvo problemų

„Wizz Air“ komunikacijos vadovo Danielio de Carvalho teigimu, skrydis į Vilnių buvo atidėtas dėl techninių priežasčių. 

„Kovo 25 d. iš Vilniaus į Eindhoveną turėjęs įvykti „Wizz Air“ skrydis (skrydžio numeris W6 8025) vėlavo, nes lėktuvui „Airbus A320“ atlikta neplanuota techninė apžiūra po antžeminės paslaugų įrangos sukelto nežymaus apgadinimo.

Dėl šios priežasties susidarė grandininė vėlavimo reakcija: skrydis (skrydžio numeris W6 8026), turėjęs vykti iš Eindhoveną, į Vilnių taip pat vėluoja“, – teigė aviakompanijos atstovas.

Pasak jo, „Wizz Air“ visuomet rūpinasi keleiviais ir teikia išskirtinį dėmesį jų saugumui, tad buvo nuspręsta, kad orlaivis pakils tik tuomet, kai techninės priežiūros inžinieriai išspręs kilusias technines problemas.

D. de Carvalho užtikrino, kad keleiviais buvo tinkamai pasirūpinta: kaip įprasta, jiems pasiūlyti užkandžiai bei nakvynė.

Dėl susidariusios situacijos skrydžiai perkelti į kovo 26 d.: skrydis (Nr. W6 8025) iš Vilniaus įvyks 7 val. vietos laiku, skrydis (Nr. W6 8026) iš Eindhoveno suplanuotas 8.55 val. Olandijos laiku.

„Wizz Air“ nuoširdžiai atsiprašo visų keleivių, kuriems atidėtas skrydis sukėlė nepatogumų, tačiau keleivių ir įgulos saugumas – bendrovės prioritetas“, – teigiama skrydžių kompanijos išplatintame pranešime.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų