Nacionalinės Lietuvos turizmo skatinimo agentūros „Keliauk Lietuvoje“ iniciatyva kartu su kūrybos studija „Wide Wings“ sukurtas klipas šiemet sulaukė ir daugiau kino bei turizmo industrijų aukščiausių apdovanojimų.
Lietuvos pirčių populiarinimas – galimybė pritraukti naujas turistines rinkas
Apdovanojimą Pietų Afrikos Respublikoje vykusiame turizmo filmų festivalyje atsiėmė LR ambasados Pietų Afrikos Respublikoje trečioji sekretorė Inga Stankaitė.
Aukštas įvertinimas šalies pirtis populiarinančiam vaizdo klipui – ne pirmasis: savo sėkmę jis jau spėjo pademonstruoti Japonijos pasaulinio turizmo apdovanojimuose, kur „Wellness“ produkto kategorijoje iškovojo pirmąją vietą, o Niujorko TV ir kino apdovanojimuose sulaukė bronzos medalio.
Susipažinti su klipu – galima čia.
Pasak Olgos Gončarovos, „Keliauk Lietuvoje“ Turizmo rinkų skyriaus vadovės, laikinai einančios direktoriaus pareigas, mūsų pirčių kultūra yra unikali turizmo patirtis, tad ja siekiama sudominti ne tik lietuvius, bet ir užsienio turistus.
„Klipas buvo orientuotas tiek į Lietuvos, tiek į tarptautines rinkas, tačiau itin patraukė užsienio turizmo rinkodaros atstovų dėmesį ir leido pelnyti tris apdovanojimus. Manau, šio klipo išskirtinumas slypi tame, jog atskleidžiama ne tik ritualinė pirčių pusė ir reikšmė vietiniams, bet ir tai, jog jis sugriauna nusistovėjusius mitus. Mūsų pirtys nėra kažkokia išbandymų erdvė, tai – įvairiapusiška ir autentiška dovana sielai ir kūnui. Džiaugiamės, jog ši žinutė pasiekė tolimųjų rinkų ekspertus ir sulaukė jų susidomėjimo bei įvertinimo“, – teigia O.Gončarova.
Ji taip pat priduria, jog šiuo metu „Keliauk Lietuvoje“ ieško ne tik naujų rinkų, bet ir autentiškų patirčių, kurios gali pritraukti ir nišinius keliautojus.
Užsieniečius stebina šalies pirčių įvairovė ir unikalios programos
Vaizdo klipe įsiamžinęs „Dvaro pirties“ pirtininkas Valdas Rimavičius pasakoja, jog apie mūsų šalies pirčių kultūrą būtina daugiau šnekėtis tiek su vietos gyventojais, tiek pasakoti apie ją užsienio turistams. Jo teigimu, dauguma pasaulio pirčių sieja pagrindinis dalykas – karštas garas, tačiau Lietuvoje galima rasti išties unikalią pirčių įvairovę, kuriai tautiečiai negaili nei fantazijos, nei pastangų: nuo tokių, kurios įrengtos medyje, iki gintarinių ar indėniškų pirčių.
„Man, kaip pirtininkui, visos priemonės, skatinančios pažinti ir lankytis pirtyje, yra didelis džiaugsmas ir pasiekimas. Pastebėjome, jog po klipo pristatymo pirčių patirtį pirmiausia prisiminė mūsų tautiečiai, apsilankymų metu pasakoję, jog buvo primiršę tokį užsiėmimą ir jo pridėtinę vertę visam žmogaus organizmui. Suintensyvėjo ir užsienio turistų srautai, kuriems pirties patirtis Lietuvoje dažnai būna pirmoji, todėl dar unikalesnė ir reikšmingesnė“, – pasakoja V.Rimavičius.
Anot jo, dauguma keliautojų iš užsienio, pirmą kartą besilankantys „Dvaro pirtyje“, tikisi, jog pateko į SPA, tad pirmas įspūdis – autentiškas, medinis namelis su rūkstančiu kaminu – ir nustebina, ir kelia nepasitikėjimą. Vis dėlto, įžengę vidun ir pasimėgavę pirtininkų programomis, absoliuti dauguma lieka tiesiog pakylėti.
„Lietuvoje galime didžiuotis labai stipria, nauja pirtininkų karta, kuri sugeba pirtyje sukurti savitą rojų – natūralu, kad lankytojams, visai nesvarbu iš kokios jie šalies, tokia patirtis palieka neišdildomą įspūdį. Per savo darbo patirtį teko vesti programas įvairių užsienio šalių piliečiams: ispanams, prancūzams, britams, amerikiečiams ir net indams. Absoliučiai didžioji dalis lieka pakerėti garo, kvapo, aplinkos, mūsų kuriamų programų. O jei dar žiemą po pirties ant sniego galima pavaikščioti ar pasivolioti, visi tik ir laksto su fotoaparatais, bando užfiksuoti savo patirtis“, – pirties įspūdžius užsieniečių akimis apibūdina V.Rimavičius.
Įdomiausios šalies pirtys prieš keletą metų išsirikiavo taip pat „Keliauk Lietuvoje“ iniciatyva atsiradusiame pirčių žemėlapyje, kuris šiemet buvo atnaujintas.