Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Lietuvių įpročiai nesikeičia – toliau perka pigias keliones iš grupinių apsipirkimų portalų

Pernai bankrutavę keli kelionių organizatoriai nepakeitė lietuvių įpročio keliones pirkti per tarpininkus, pavyzdžiui, grupinių apsipirkimų portalus. Tačiau pamatę ten esančius skelbimus pirkėjai atidžiau juos vertina. Neseniai grupinis.lt ir beta.lt pasirodžiusios pigios kelionės į Turkiją sukėlė nerimo keliautojams – 15min.lt pasiekė jų prašymai pasidomėti įtartinai žemomis kainomis keliones siūlančia bendrove „WOW Travel“.
„WOW Travel“ keliones lietuviams parduoda per grupinių apsipirkimų portalus
„WOW Travel“ keliones lietuviams parduoda per grupinių apsipirkimų portalus

Beta.lt ir grupinis.lt valdančios UAB „Cherry Media LT“ vadovai užtikrino, kad minėtas kelionių organizatorius patikimas. Be to, tvirtino po 2014 metų bankrotų ėmėsi papildomų priemonių, kad apsaugotų savo klientų pinigus.

Duomenų apie „WOW Travel“ nepatikimumą neturi ir Valstybinis turizmo departamentas.

Žemos kainos priminė „Plius Travel“ pasiūlymus

„Per grupinis.lt ir beta.lt vėl aktyviai siūlomos kelionės, kurių kainos – įtartinai žemos. Pavadinime esantis žodis „travel“ ir kelionės kaina sukelia dežavu – panašūs skelbimai per grupinius ir betas buvo žmonėms brukami prieš „Plius Travel“ (šis prekinis ženklas priklauso UAB „Freshtravel“ – aut. past.) bankrotą.

Pasidomėkite ta „WOW Travel“, kad vėl nenukentėtų pigiomis kainomis susigundę turistai“, – rašė Lina prisistačiusi portalo 15min.lt skaitytoja.

Grupinių apsipirkimų portaluose iš tiesų dar visai neseniai buvo galima įsigyti kelionių organizatoriaus „WOW Travel“ keliones į Turkiją. 8 dienų kelionė 5 žvaigždučių viešbutyje su pusryčiais, vakariene ir ekskursijomis kainavo nuo 199,55 iki 340 eurų. Tai kur kas mažesnė kaina nei kitų kelionių organizatorių.

Šiuo metu kelionės išparduotos, naujų pasiūlymų nepateikiama. Tačiau jų bus, kadangi grupinių apsipirkimų portalai ketina tęsti bendradarbiavimą su „WOW Travel“.

Kol kas Vokietijos kelionių organizatorius „WOW Travel“ lietuviams siūlo tik keliones į Turkiją
Kol kas Vokietijos kelionių organizatorius „WOW Travel“ lietuviams siūlo tik keliones į Turkiją.

Abejonių nekelia

Anot „Cherry Media LT“, valdančios grupinis.lt ir beta.lt, generalinės direktorės Alvydės Palaimaitės, su šiuo kelionių organizatoriumi dirbama ne vienerius metus ir iki šiol nebuvo kilę abejonių dėl jo patikimumo.

„Partnerius renkamės labai atidžiai, nors kaip ir bet kuriame versle rizikos neišvengiame. Bet tam yra draudimas. Su „Tom Travel“ įmonių grupe, kuriai priklauso ir „WOW Travel“, bendradarbiaujame nuo 2012 metų. Per tiek laiko kelionių organizatorius įgavo mūsų pasitikėjimą. Neabejoti leidžia ir faktas, kad įmonė turi 110 milijonų eurų draudimą“, – sakė A.Palaimaitė.

„WOW Travel“ organizuoja keliones į Dubajų, Kroatiją, Kiprą, Maroką, Rodo salą, Egiptą ir didžiąsias Europos sostines. Iki šiol per beta.lt ir grupinis.lt buvo pardavinėjamos kelionės tik į Turkiją, bet 2015-aisiais planuojama daugiau krypčių. 

„WOW Travel“ priklauso Vokietijos kelionių organizatoriui „Tom Travel“, veikiančiam jau trylika metų.

Per metus į Turkiją ir kitas šalis kelionių organizatorius skraidina daugiau nei 90 tūkst. klientų iš tokių šalių kaip Didžioji Britanija, Kroatija, Bosnija, Čekija, Slovakija, Vokietija, Serbija, Danija, Suomija, Ispanija, Italija ir Baltijos šalys.

Bendra įmonės apyvarta 2014 metais sudarė apie 20 milijonų eurų.

„Cherry Media LT“ duomenimis, 2012–2013 metais 9000 klientų iš Estijos, Latvijos ir Lietuvos pasinaudojo „WOW Travel“ pasiūlymu kelionei į Turkiją.

„85 proc. iš kelionės grįžusių klientų ją įvertino kaip gerą arba puikią. Vien per 2014 metus per tris Baltijos šalis pardavėme daugiau nei 6200 „WOW Travel“ kelionių“, – teigė „Cherry Media LT“ generalinė direktorė.

Šiuo metu „WOW Travel“ organizuoja keliones į Dubajų, Kroatiją, Kiprą, Maroką, Rodo salą, Egiptą ir didžiąsias Europos sostines. Iki šiol per beta.lt ir grupinis.lt buvo pardavinėjamos kelionės tik į Turkiją, bet 2015-aisiais planuojama daugiau krypčių. Šiuo metu tiriama rinka, siekiant išrinkti populiariausias lietuviams atostogų vietas.

Duomenų apie „WOWTravel“ nepatikimumą neturi ir Valstybinis turizmo departamentas, kuris nurodė, jog skundų apie šios įmonės veiklą nėra gavęs.

Sugriežtino apmokėjimų už keliones tvarką

A.Palaimaitės teigimu, po 2014 metų bankrotų „Cherry Media LT“ ėmėsi visų įmanomų priemonių, kad apsaugotų savo klientų pinigus.

Asmeninio albumo nuotr./Cherry Media LT generalinė direktorė Alvydė Palaimaitė
Asmeninio albumo nuotr./Cherry Media LT generalinė direktorė Alvydė Palaimaitė

„Bendradarbiaujame su Turizmo departamentu bei teisininkais. Po UAB „Freshtravel“ bankroto dar labiau sugriežtinome bendradarbiavimo sąlygas kelionių organizatoriams, ypač susijusias su mokėjimais.

Nuo šiol avansinius mokėjimus, priklausomai nuo kelionės masto, mokame ne anksčiau kaip savaitė iki išvykimo, o likutį – atostogautojams grįžus. Su dalimi partnerių jau dabar atsiskaitome tik išvykimo dieną“, – tikino grupinių apsipirkimų portalus grupinis.lt ir beta.lt valdančios bendrovės vadovė.

Anot pašnekovės, lyginant su kelionių agentūromis, kurios įprastai avansą organizatoriui sumoka iškart, o kitą sumos dalį – likus mėnesiui ar kelioms savaitėms iki skrydžio, tai yra kur kas patikimiau: „Dėl to vartotojai turėtų jaustis ramesni pirkdami keliones per beta.lt ar grupinis.lt portalus“.

Bankrotai pirkėjų neatbaidė

2014 metais Lietuvoje bankrutavo net keli kelionių organizatoriai. Kai kurie jų klientai iki šiol laukia kompensacijų apie neįvykusias keliones. Tačiau atrodo, kad šie įvykiai nepakeitė lietuvių įpročio keliones pirkti per tarpininkus.

Tai liudija grupinių apsipirkimų portalų statistika. „Cherry Media LT“ duomenimis, 2014 metais kelionių sektorius augo labiausiai. Natūralu, kad po UAB „Fresh Travel“ bankroto kelionių parduodama mažiau. Ypač tai buvo matoma lapkričio antroje pusėje. Tačiau, lyginant 2013 metų gruodžio mėnesį su 2014-ųjų gruodžiu, kelionių buvo parduota 15 proc. daugiau.

„Tai parodo, kad žmonės nori keliauti. Šių metų šventiniu laikotarpiu vartotojai rinkosi pigesnes keliones ir artimesnes kryptis, populiariausios buvo Baltijos šalys. Pastaruoju metu pastebime ir didesnį kelionių agentūrų susidomėjimą. Manome, kad tam įtakos turėjo portalo „Kartu.lt“ veiklos sustabdymas.

Patys nuolat ieškome naujų ir patikimų partnerių ne tik Baltijos šalyse, bet kalbiname ir didžiausius kelionių organizatorius Europoje. Plečiame kelionių pasirinkimą – šiuo metu vien Lietuvoje kasdien paleidžiame po 2–4 kelionių akcijas“, – sakė „Cherry Media LT“ vadovė A.Palaimaitė.

Į ką atkreipti dėmesį, perkant kelionę per tarpininkus?

Valstybinio turizmo departamento atstovė spaudai Edita Gaigalienė patarė turistams, kurie keliones planuoja ne patys, atlikti namų darbus. Prieš pirkdami kelionę iš bet kurio paslaugų teikėjo (grupinio apsipirkimo portalo ar kelionių pardavimo agento) turistai turi teisę gauti visą informaciją apie kelionės organizatorių (kurioje šalyje įsisteigęs, kokias turi finansines garantijas ir pan.) bei pačią kelionę.

Keliaujant į užsienį būtina su kelionių organizatoriumi pasirašyti turizmo paslaugų teikimo sutartį. Gavus ją patariama pirmiausia išanalizuoti visas aplinkybes bei sutarčių sąlygas ir tik tuomet priimti sprendimą dėl konkretaus paslaugų teikėjo ir kelionės pasirinkimo.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos