Nepranešė, kodėl netilpo
Istorijos herojė tikina, jog net atvykus į oro uostą avialinijų atstovai nepatikslino, kodėl jie netilpo į ankstesnį lėktuvą. Anot moters, laimei jie turėjo grįžti savaitgalį – jei skrydis būtų nukeltas į darbo dieną, tuomet būtų buvę daugiau problemų.
„Na, iki 12 val. išsiregistravome iš viešbučio ir visą dieną turėjome kažką veikti – dieną tiesiog praleidome Bankoke. Teko savo lėšomis pietauti ir panašiai", – teigia pašnekovė.
Dvejonės dėl kompensacijos
Turistė buvo girdėjusi, kad jei reisas vėluoja daugiau nei kelias valandas, žmogus gali tikėtis ir 600 eurų išmokos: „Dvejojau dėl to, kad tai ne Europos Sąjungos avialinijos ir skrydis vyko už Sąjungos ribų. Bet vis tiek kreipėmės į advokatą, jis padėjo mums dviem gauti 1200 eurų. Nors tai šiek tiek užtruko, džiaugiuosi, jog nenuleidom rankų.“
Parduoda daugiau nei yra vietų
Anot „ADER“ kelionių advokato Edmundo Rusino, kuris nagrinėjo šią istoriją ir padėjo turistams, tokių situacijų tikrai pasitaiko: „Dažniausiai avialinijos parduoda daugiau bilietų nei yra vietų, kadangi tikisi, jog vis tiek dalis keleivių neatvyks dėl vienokių ar kitokių priežasčių. Ir tokiu būdu užsitikrina, kad lėktuvas bus pilnas.“
Skrydis už ES ribų – ar galima tikėtis išmokos?
Turizmo teisės ekspertas pabrėžia, kad kompensacijų keleiviai gali tikėtis skrisdami ne tik Europos Sąjungos ribose, bet jei jiems kyla klausimų ar nežino, kur kreiptis, visuomet geriau kreiptis į profesionalą nei delsti. „Net jei vežėjas atsisako sumokėti kompensaciją, turistas turi teisę kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių tarnybą arba į teismą“, – sako advokatas.