Lietuvių nesėkmės Kazachstane: išpuoselėtoje sostinėje išmetė iš viešbučio grasindami policija

Su savo broliu „Pravalturo“ direktoriumi Vytautu Mikaičiu esame aplankytų šalių rinkėjai. Retai kur keliaujame antrą kartą, nebent kai jau nėra kur dėtis. Motyvas paprastas – na kam keliauti ten, kur jau esi buvęs, jei dar yra daugybė nelankytų vietų, Taigi mes, kiek įmanoma, kolekcionuojame naujas šalis. Kartais tai darome chaotiškai, o kartais susitelkiame ties tam tikrais regionais ir bandome surinkti visas to regiono šalis.
Vaikštant po Nursultaną
Vaikštant po Nursultaną / V.Mikaičio nuotr.

Aš, aišku, nuo jo, stipriai atsilieku, bet ką jau darysi – gyvenimas, aplinkybės kitokios. Tai štai vienas tokių aktyviai renkamų regionų yra buvusios Sovietų Sąjungos respublikos. Jis jau surinko visas penkiolika, mano sąskaitoje yra trylika. Vidurinės Azijos respublikos buvo paskutiniai trofėjai, ir tai natūralu, nes jos yra toliausiai nuo Lietuvos ir kai kurios dar taiko vizų režimą.

Taigi štai, didžiausia regiono valstybė Kazachstanas jau kurį laiką prieš pandemiją lietuviams nebetaikė vizų režimo, dėl ko šalies lankymas buvo supaprastėjęs. Belieka sulaukti, kol baigsis pandemija, o tada jau sėsti į lėktuvą ir aplankyti šią milžinę. Aš, tiesa, to nedarysiu, nes ten jau buvau, mano jau yra kiti prioritetai. Bet jūs, mieli skaitytojai, galėsite. Juolab, kad ten visai smagu ir nuvykti tikrai verta. Bent jau vieną kartą.

Turbūt žinote, kad Kazachstanas kaip valstybė prasidėjo sugriuvus Sovietų Sąjungai. Sovietmečiu vidurinės Azijos respublikos vidutiniškai gyveno prasčiau nei kitos, dėl to, sako, jos tapti nepriklausomomis per daug netroško. Juk tuomet reikia tvarkytis pačioms, sukti galvą dėl visko. Patogu juk, kai viskas nuleidžiama „iš viršaus“. „Viršus“ juk viską geriau žino, taigi ir atsako už sprendimus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis