Lietuvių vasaros atostogų tendencijos: ištikimi šalies kurortams, Turkija – šių metų fenomenas

Lygiai už savaitės prasidės kalendorinė vasara, o kartu su ja – ir atostogų kelionių sezonas. Kur lietuviai planuoja atostogauti šią vasarą? Ar jie dažniau rinksis užsienio šalis, o gal ilsėsis Lietuvoje?
Atostogaujanti šeima
Atostogaujanti šeima / 123RF.com nuotr.

15min užsakymu „Norstat“ atliktos apklausos metu paaiškėjo, kad net 70 proc. apklaustųjų šią vasarą ketina atostogauti Lietuvoje (apklausoje dalyvavo 1000 asmenų).

O štai vasaros atostogas ketinantys praleisti užsienyje dažniausiai rinksis kaimynines šalis: Latviją – 11 proc., Lenkiją – 7 proc.

70 proc. apklaustųjų šią vasarą ketina atostogauti Lietuvoje.

Žinoma, tarp populiariausių atostogų krypčių išlieka Turkija. Šioje šalyje ilsėtis tikisi 7 proc. respondentų.

Taip pat atostogas planuojantys žmonės ketina vykti į Graikiją – 4 proc., Italiją – 3 proc., Ispaniją – 3 proc., Egiptą – 1 proc.

123RF.com nuotr. / Turkija
123RF.com nuotr. / Turkija

Apklausoje dalyvavę asmenys vasaros atostogoms svarsto rinktis ir kitas užsienio šalis (11 proc.): Kroatiją, Juodkalniją, Maltą, Bulgariją, Portugaliją, Kiprą, Jungtinę Karalystę, Airiją, Prancūziją, Vokietiją, Šveicariją, Austriją, Čekiją, Vengriją, Daniją, Švediją, Norvegiją, Estiją, Islandiją, JAV, Armėniją, Sakartvelą ir kt.

Visgi ne visi respondentai lepinsis atostogomis – 11 proc. apklaustųjų šią vasarą ilsėtis neplanuoja.

123RF.com nuotr. / Šeimos atostogos
123RF.com nuotr. / Šeimos atostogos

15min taip pat pakalbino Lietuvos turizmo ekspertus, kurie pasidalijo mintimis apie atostogų kryptis ir jų pasirinkimo priežastis mūsų šalyje. Ekspertai papasakojo ir apie vieną šiuo metu vykstantį turizmo fenomeną bei palygino kelionių srautus su praėjusiais ir priešpandeminiais metais.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis