2023 05 20

Lietuvius pašiurpino itin pavojingas Afrikos miestas: čia geriau nesipriešinti, nes būsi sužalotas

Pietų Afrikos Respublika (PAR) yra išskirtinė šalis pasaulyje ir nepanaši į jokią kitą. Keliaudami, tarkime, po kokį Tunisą, Maroką ar Egiptą, arba Zimbabvę, Zambiją ar Ugandą iš esmės galime laikytis labai panašaus elgesio modelio, o PAR reikalauja visiškai kitokio elgesio, ir namų darbų pasidarymas prieš keliaujant į tą šalį savarankiškai reikalingas labiau nei bet kur kitur. Čia daugiausia kalbu, aišku, apie saugumo situaciją šalyje. Keliaujant joje reikia suvokti kelias pagrindines taisykles, kaip išlikti saugiam. Jas žingsnis po žingsnio čia ir išdėstysiu.
Pietų Afrikos Respublika (PAR)
Pietų Afrikos Respublika (PAR) / Vaido Mikaičio nuotr.

Neseniai esu pasakojęs, kaip mums sekėsi išgyventi viename iš nesaugiausių pasaulio miestu laikomame Johanesburge. Dabar atėjo metas kitam šalies didmiesčiui Keiptaunui, į kurį mes susiruošėme bene žymiausiu Afrikos traukiniu – „Šošoloza“. Šiuo traukiniu Keiptauną turėjome pasiekti maždaug per 18 valandų.

Nors pirmas traukinio įspūdis buvo puikus, kelionės pradžia buvo itin komplikuota. „Šošoloza“ vėlavo išvykti. Mums buvo paaiškinta, kad sugedo lokomotyvas. Kai pajudėjome, susižavėjimas traukiniu vėl ėmė rusenti, bet nerimą kėlė tai, jog judėjome įtartinai lėtai, vis pastoviniuodami, kol per 3 valandas nuvažiavusi apie 100 kilometrų „Šošoloza“ vėl sustojo. Mums sakė, kad kažkur netoliese ant bėgių stovi sugedusi bėgių taisymo įranga, kurią netrukus turėtų nutempti ir kelionė tęstis toliau.

Tas netrukus užsitęsė bent 10 valandų. Per jas spėjome paskaityti, pabendrauti, papietauti, prisigerti, išsiblaivyti, pasikloti lovas ir pamiegoti. Galiausiai apie 3.30 val. ryto traukinio darbuotojai liepė visiems lipti lauk, nes traukinys nebevažiuos, o į Keiptauną mus nuveš autobusai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis