Kiekvieną dieną muziejaus socialinėje „Facebook" paskyroje publikuojama išskirtinė medžiaga rubrikose „Įdomus eksponatas", „Jūros istorijos", „Gyvybei rūpestį", „Kapitono skaitiniai", „Vandens gyvenimo linija", „Virtualu, bet tikra" ir kt., skelbiami įvairūs konkursai ir laimimi jūriniai prizai.
Muziejaus direktorės Olgos Žalienės teigimu, uždarius muziejus, būtina išlaikyti jų aktyvumą ir atvirumą elektroninėje erdvėje, kad lankytojai galėtų juos pažinti neišeidami iš namų.
Kaip tik šiomis dienomis muziejininkai užbaigė Lietuvos kultūros tarybos dalinai finansuotą projektą – virtualios realybės turą po Lietuvos jūrų muziejaus ekspoziciją „Jūrų katastrofos ir Lietuva", kurio dėka dalis ekspozicijos persikėlė į virtualią erdvę. Virtualiame gide galima susipažinti su istoriniame Nerijos forte įrengta ekspozicija, apžiūrėti eksponatus bei išgirsti pasakojimus apie juos. Muziejus šį gidą naudos ir palengvindamas lankytojams, ypač neįgaliesiems, pamatyti sunkiau pasiekiamas patalpas bei pristatant muziejų už jo ribų. Nors muziejus dabar nėra prieinamas fiziškai, šios ekspozicijos erdvinius fragmentus jau galima pamatyti muziejaus rubrikoje „Virtualu, bet tikra".
Muziejaus edukatoriai darbuojasi, rengdami virtualias edukacines programas. O lapkričio 20-21 muziejus ketina dalyvauti kasmetinėje parodoje „MOKYKLA 2020", kurioje virtualiame stende pristatys pranešimą „Mokytis muziejuje – utopija, (virš)uždavinys ar siekiamybė?". Jį skaitys Vida Narveišytė, Lietuvos jūrų muziejaus muziejininkė-edukacinių programų koordinatorė ir Klaipėdos Vydūno gimnazijos mokytoja-ekspertė Lilija Bručkienė. Pasak edukatorės Vidos Narveišytės, šio pranešimo pagrindas – Lietuvos jūrų muziejuje vykusio kultūros ir švietimo įstaigų bendradarbiavimo projekto refleksija ir gairės ateičiai. Jo metu buvo parengti pamokų muziejuje planai, kurie bus prieinamos visiems Lietuvos mokytojams.