Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Lietuvos oro uostai šiemet jau perskraidino beveik 5 mln. keleivių

2019-iesiems po truputį artėjant prie pabaigos, Lietuvos oro uostai skaičiuoja praėjusio laikotarpio rezultatus – po itin aukštų pirmojo pusmečio pasiekimų ir toliau fiksuojamas visų aviacinių rodiklių augimas, rašoma pranešime spaudai.
Lietuvos vėliavos spalvomis nudažyto lėktuvo „Airbus A220-300“ pasitikimas Vilniaus oro uoste
Vilniaus oro uoste / Luko Balandžio / 15min nuotr.

Per pastaruosius 9 mėnesius Lietuvos oro uostuose skrido 4,9 mln. keleivių, įvyko 46,9 tūkst. skrydžių, pervežta 12,4 tūkst. t krovinių. Pasak Lietuvos oro uostų Aviacinių paslaugų skyriaus vadovo Aurimo Stikliūno, trečiojo šių metų ketvirčio rezultatai rodo stabilų aviacinių rodiklių augimą.

„Lyginant su tokiu pačiu laikotarpiu pernai, pagerinti visi aviaciniai rodikliai – keleivių skaičius išaugo 3 proc., skrydžių skaičius didėjo 1 proc., o krovinių – 10 proc.", – sako A.Stikliūnas.

Per pastarąjį laikotarpį daugiausiai keleivių – 11 proc. – iš Lietuvos skrido į Londono Lutono oro uostą.

Sparčiausias keleivių skaičiaus augimas fiksuotas antruose pagal dydį šalies oro vartuose – Kauno oro uoste jis augo net 16 proc. Iš viso čia skrido per 879 tūkst. keleivių. Kaune labiausiai – 14 proc. augo ir pervežtų krovinių skaičius, o didžiausias – 8 proc. skrydžių augimas stebimas Palangos oro uoste.

„Tuo tarpu solidžiausius skaičius, kaip ir įprasta, demonstruoja didžiausi šalies oro vartai, kurie, lyginant su rekordiniais šuolio metais – 2018-aisiais, kol kas yra stabilūs ir išsilaiko nepakitę. Tokiu pat tempu planuojame ir užbaigti šiuos metus", – sako Lietuvos oro uostų Aviacinių paslaugų skyriaus vadovas.

Nepakitusios išlieka ir populiariausios šalys, į kurias vykstama iš Lietuvos oro uostų – sąrašo viršuje tvirtai laikosi Jungtinė Karalystė, į kurią skrenda net 20 proc. Lietuvos keleivių. Toliau su 10 proc. rikiuojasi Vokietija, o 9 proc. keleivių dalis tenka Norvegijai.

Šiuo metu iš šalies oro vartų galima skristi net 92 kryptimis. Per pastarąjį laikotarpį daugiausiai keleivių – 11 proc. – iš Lietuvos skrido į Londono Lutono oro uostą. Tarp populiariausių krypčių išlieka ir Kopenhagos, Rygos bei Varšuvos Šopeno oro uostai.

Pasak A.Stikliūno, didelę reikšmę sėkmingai šalies oro uostų veiklai turi daugybė faktorių, tarp jų – nuoseklios ir sėkmingos derybos su oro vežėjais, siūlomos naujos kryptys, tinkamai pasirinkta ir įgyvendinama įmonės veiklos vystymo strategija.

Lietuvos oro uostuose nuolat atsinaujina siūlomų krypčių žemėlapis – nuo lapkričio iš Vilniaus oro uosto keleiviai galės pasiekti Londono Sautendo oro uostą, spalio mėnesį startuoja skrydžiai į antrą pagal dydį Ukrainos miestą Charkovą ir Izraelio kurortą Eilatą. Palangos oro uoste keleiviams pristatyta Bergeno kryptis, netrukus startuos ir skrydžiai į Dubliną.

Per tris šių metų ketvirčius daugiausia keleivių visuose Lietuvos oro uostuose pervežusios oro bendrovės: „Ryanair" (33 proc. keleivių), „Wizz Air" (22 proc. keleivių), „Airbaltic" (9 proc. keleivių).

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?