Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2016 03 29 /15:04

Lietuvos stendo konferencinio turizmo parodose šiemet nebus

Biudžete nesurinkus papildomų lėšų turizmo rinkodarai, trijose svarbiausiose turizmo verslui skirtose tarptautinėse parodose Lietuvos stendo šiemet nebus. Kaip rašo „Verslo žinios“, Lietuvos nebus lapkritį vyksiančioje Londono WTM, balandį Frankfurte rengiamoje IMEX bei lapkritį Barselonoje vyksiančioje EIBTM parodose.
Tarptautinė turizmo ir aktyvaus laisvalaikio paroda „Adventur“
Tarptautinė turizmo ir aktyvaus laisvalaikio paroda „Adventur“ / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

„Šiemet mes nebeturime galimybės iš ES paramos lėšų vykti į EIBTM, IMEX ir WTM parodas. Mat tai verslo parodos, o verslo skatinti iš tos ES paramos priemonės, kurią turizmo rinkodarai naudojame šiemet, negalima. Iš biudžeto tokių didelių pinigų irgi nebuvo galimybės skirti. Tad Lietuvos stendo šiose parodose šiemet nebus“, – interviu „Verslo žinioms“ sakė Valstybinio turizmo departamento (VTD) direktorė Jurgita Kazlauskienė.

Lietuvos turizmo rūmų prezidentė Žydrė Gavelienė teigia, kad parodose IMEX ir EIBTM būtina dalyvauti kiekvienai šaliai, kuri užsiima konferenciniu turizmu, nes į šias parodas suvažiuoja visi didžiausi konferencijų rengėjai.

Turizmo departamento nuotr./Turizmo paroda
Turizmo departamento nuotr./Turizmo paroda

Dalyvaus kitose parodose

„Dalyvavimas turizmo parodose Lietuvai maždaug kainuoja nuo 18 iki 70 tūkst. eurų. Kaina kiekvienu atveju priklauso nuo stendo ploto dydžio ir įrengimo kaštų. Pavyzdžiui, viena didžiausių pasaulyje turizmo verslo parodų „World Trade Market“, Londone, 2015 m. iš valstybės biudžeto kainavo 72 405 eurų.

Tarptautinės turizmo parodos yra viena brangiausių ir tikrai ne pati efektyviausia turizmo rinkodaros priemonė, todėl akivaizdu, kad dalyvauti visose parodose valstybės lėšomis yra tiesiog neįmanoma, būtina atranka ir privataus bei viešojo sektoriaus partnerystė. Pagal naujausius turistų apklausų duomenis, informacijos apie šalį turistai daugiausia ieško internete, socialiniuose tinkluose“, – sako VTD direktorė.

Pasak jos, šiuo metu iš ES lėšų yra galimybė reklamuoti Lietuvą kaip patrauklią turizmui šalį per kultūros bei gamtos paveldo objektus. Konferencinio bei sveikatos turizmo produktams pristatyti galimybės šiuo metu yra ribotos, tačiau jų aktyviai ieškoma ir parodose EIBTM Barselonoje, IMEX Frankfurte ir WTM Londone tikimasi dalyvauti 2017 m.


2016 m. VTD kartu su šalies turizmo informacijos centrais jau dalyvavo šiose parodose: 

Sausio 15-17 d. REISELIV 2016, Osle;
Sausio 21-24 d. MATKA 2016, Helsinkyje;
Vasario 5-7 d. BALTTOUR 2016, Rygoje;
Vasario 9-10 d. IMTM 2016, Tel Avive;
Kovo 9 – 13 d. ITB 2016, Berlyne;
Kovo 17-20 d. MAP 2016, Paryžiuje.

2016 m. VTD planuoja dalyvauti šiose tarptautinėse turizmo parodose:

Balandžio 6-9 d. OTDYCH 2016, Minske;
Balandžio 23-26 d. ROUTES EUROPE 2016, Krokuvoje;
Rugsėjo 22-25 d. JATA 2016, Tokijuje;
Spalio 13-15 d. TTG Incontri 2016, Riminyje;
Spalio 18-20 d. Senior Massen 2016, Stokholme;
Lapkričio mėn. CITM 2016, Šanchajuje.

Departamentas taip pat primena, Lietuvos apgyvendinimo įstaigos 2015 m. sulaukė 5,8 proc. daugiau vietinių ir užsienio turistų nei 2014 m. Vietinių turistų skaičius 2015 m. išaugo net 10,3 proc., užsienio turistų skaičius padidėjo 2,3 proc., rašoma VTD pranešime.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos