Londone išbandomos šlapimą atstumiančios sienos

Rytų Londone esanti Hackney rajono savivaldybė pirmoji šalyje išbandys naują sienų dangą, kuria ketinama sustabdyti šlapinimąsį ant sienų. Specialia danga padengtos sienos atstums šlapimą, kuris atsimušęs nuo sienos aptaškys besišlapinantį asmenį.
Šlapimą atstumiančios sienos
Šlapimą atstumiančios sienos

Bandomuoju laikotarpiu specialia JAV kompanijos „Ultratech“ sukurta danga bus padengtos dvi šalia populiarių barų esančios sienos Shoreditch’e ir Dalston’e. Abiejų sienų padengimas specialia danga Hackney savivaldybei kainavo 1 000 svarų.

Hackney savivaldybė kasmet išleidžia 100 000 svarų apšlapintų sienų ir šaligatvių valymui.

Savivaldybės atstovų teigimu, jei įstatymo pažeidėjų neatbaido baudos už šlapinimąsį viešosiose vietose, gal bent grėsmė apsitaškyti šlapimu juos atgrasins nuo ketinimų šlapintis tam neskirtose vietose.

Jei specialios dangos naudojimas viešosiose vietose pasiteisins, ši danga bus pradėta naudoti daugelyje Hackney viešųjų vietų. 

Londonas – ne pirmasis miestas, kuriame panašiais būdais bandoma kovoti su šlapinimosi viešose vietose problema. 

Jau anksčiau tai išbandyta Hamburge, St. Pauli rajone, kuris gerai žinomas dėl jame vykstančio triukšmingo naktinio gyvenimo.

Triukšmą ryte gal galima pamiršti, tačiau rajono gyventojai negali susitaikyti su kita milžiniška ir dvokiančia problema – naktinėtojai dažnai nesivargina ieškoti tualetų ir šlapinasi tiesiai ant pastatų sienų gatvėse. Hamburgiečiai viltis deda į naujovę – specialius dažus, rašė „CityLab“. Jais išdažytos prie barų esančios sienos.

Straipsnis buvo publikuotas portale Anglija.today

Anglija.today
 

 

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis