2022 08 27

Lodzė – neįvertintas Lenkijos miestas, o anksčiau fabrikai čia dygo kaip grybai po lietaus

Paskutinėse keliose pasakojimo apie Lenkiją dalyse apžvelgėme tos šalies pajūrį ir pasidžiaugėme, kaip jame smagu. Deja, dabar, vasarai priartėjus prie pabaigos, su giliu liūdesiu bei nepamatuojama širdgėla turime nuo jo atsitraukti. Nesu nei pensininkas, nei koks nors romantikas, kuriam jūra yra graži visada, o ne. Net nebandysiu apsimesti.
Kelionė po Lodzę
Kelionė po Lodzę / Vaido Mikaičio nuotr.

Jūra man yra svarbi tik vasarą, o kitais metų laikais – visiškai neaktuali. Teko kažkada būti glaudžiai susijusiam su Klaipėdos regionu ir pabuvoti prie jūros visais metų laikais, todėl žinau, ką sakau. Porąkart žiemą prie jūros vėjas nunešė mano peruką, aš pats sušalau maždaug per dvi minutes ir nenorėjau nieko kito, kaip tik bėgti į automobilį arba tą pačią minutę atsidurti namie ir palįsti po šilta antklode. Po tokių patirčių jūra mane džiugina tik vasaromis.

Taigi, toliau kalbant apie Lenkiją, nuo jūros nutolsime mažiausiai iki kitos vasaros ir pažiūrėsime, kas dar kaimyninėje šalyje yra įdomaus.

Vaido Mikaičio nuotr. / Kelionė po Lodzę
Vaido Mikaičio nuotr. / Kelionė po Lodzę

Praeitoje pasakojimo dalyje džiaugdamasis pasakojau, jog ši mums draugiška kaimyninė valstybė puoselėja ambicingus planus taip modernizuoti savo kariuomenę, kad ji taptų galingiausia Europoje.

Gal kai kas juoksis, bet aš manau, kad šie Lenkijos planai yra rimti bei realiai įgyvendinami. Kas juos sąlygojo? Aišku, kad Rusijos agresija Ukrainoje. Tiesa, ta agresija tokius planus tik pagreitino, nes ir iki jos buvo pakankamai aišku, kokį agresyvų, neprognozuojamą ir psichiškai nestabilų kaimyną turime Rytuose. Deja, aišku buvo ne visiems.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis