6 mln. svarų (7 mln. eurų) vertės kampanija, kurią organizuoja S.Khano biuras kartu su sostinės turizmo ir transporto įstaigomis, sieks paskatinti vidaus turizmą ir suaktyvinti apgyvendinimo, kultūros, naktinio gyvenimo ir mažmeninės prekybos sektorius mieste, kurie labai smarkiai nukentėjo dėl COVID-19 įvestų apribojimų.
Tikimasi, kad šalies premjeras Borisas Johnsonas pirmadienį patvirtins naują apribojimų švelninimo plano etapą nuo kitos savaitės, įskaitant leidimą vykdyti veiklas patalpose bei kino teatrų ir teatrų atidarymą.
S.Khanas, kuris šeštadienį buvo perrinktas Londono meru antrai kadencijai, šią iniciatyvą pavadino „didžiausia vidaus turizmo kampanija, kurią Londonas kada nors yra matęs“.
„Tai yra pranešimas londoniečiams ir visos šalies žmonėms, kad mūsų sostinė yra pasirengusi vėl linksminti, įkvėpti ir sužavėti“, – kalbėjo jis.
Kampanija „Let's Do London” skatins į sostinę atvykti turistus iš visos šalies.
Didžiosios Britanijos turizmo sektoriaus analizė parodė, kad turistų iš užsienio išlaidos Londono centrinėje dalyje 2020 metais sumenko 7,4 mlrd. svarų.
„Mūsų naujoji kampanija suburs daugelį didžiausių sostinės organizacijų ir vietų, kad visiems, besilankantiems sostinėje visus metus, būtų suteikta neprilygstama patirtis“, – kalbėdamas „Globe“ teatre sakė S. Khanas.
Renginių sezonas prasidės garsaus britų menininko Davido Hockney ir Londono dizainerio Yinkos Ilori viešomis meno instaliacijomis.
Gatvių sankryžos bei Vest Endo teatrų rajono gatvėse taip pat bus įgyvendintos Karališkosios akademijos menininkų iniciatyvos.
Londono Viktorijos ir Alberto muziejuje bus eksponuojama paroda Lewiso Carrollo knygos vaikams „Alisa stebuklų šalyje“ tematika, o teatras Shakespeare's Globe“ parodys spektaklių seriją.
Birželio mėnesį Didžiosios Britanijos sostinė planuoja leisti atnaujinti sporto renginius, įskaitant Vimbldono teniso pirmenybes. Londonas taip pat surengs aštuonias „Euro 2020“ futbolo turnyro varžybas, įskaitant pusfinalius ir finalą.