Didžiausias Europos oro uostas liepą pranešė aptarnausiantis ne daugiau nei 100 tūkst. išvykstančių keleivių per parą.
Iš pradžių skelbta, kad priemonė turėjo galioti iki rugsėjo pabaigos.
„Nuo tada, kai buvo įvesta viršutinė keleivių srauto riba, keleivių aptarnavimas pagerėjo – sumažėjo paskutinės minutės atšaukimų, pagerėjo punktualumas ir sutrumpėjo bagažo laukimo laikas“, – pažymėjo oro uosto operatorė.
Paskelbtame pranešime teigiama, kad apribojimų pratęsimas iki spalio 29 dienos „suteiks keleiviams pasitikėjimo“ dėl gaunamų paslaugų.
Oro linijų bendrovės šį vasaros sezoną suplanavo tūkstančius skrydžių Europoje, siekdamos išnaudoti kelionių paklausos bumą sušvelnėjus COVID-19 apribojimams.
Visgi pasirodė, kad po to, kai per pandemiją tiek vežėjos, tiek oro uostai drastiškai sumažino darbuotojų skaičių, dabar kyla problemų pasamdyti pakankamai darbuotojų.
Dėl to daugelyje Europos oro uostų keleiviams teko stovėti ilgose eilėse, kad galėtų užsiregistruoti į skrydžius, pereiti saugumo patikras ar pasiimti lagaminus.
Be to, dėl personalo trūkumo dalis skrydžių buvo atšaukti.
Hitrou oro uosto nustatyta viršutinė riba yra maždaug 4 tūkst. keleivių per parą mažesnė, nei vertinant pagal suplanuotų skrydžių keleivių skaičius.
Oro linijų bendrovės atšaukė skrydžius, reaguodamos į paskelbtą oro uosto apribojimą, taip pat dėl savo personalo stygiaus.
Oro uosto operatorė teigė reguliariai vertinanti padėtį ir panaikinsianti apribojimus, jei pastebės, kad padėtis gerėja.
„Norime kuo greičiau panaikinti apribojimus, bet galėsime tai padaryti tik tada, kai būsime įsitikinę, kad visi oro uoste dirbantys asmenys turi pakankamai išteklių teikti paslaugas, kurių nusipelnė mūsų keleiviai“, – teigė Hitrou oro uosto komercijos vadovas Rossas Bakeris.
Amsterdamo ir Frankfurto oro uostai taip pat nustatė viršutinę keleivių skaičiaus, kurį pajėgūs kokybiškai aptarnauti, ribą.