Didžiausios Europos oro linijų bendrovės vykdomoji valdyba darbuotojams išsiuntinėtame laiške teigė, kad dabar „sunkiau nei bet kada“ numatyti, kaip vystysis aviacijos pramonė, turint omenyje didelį neapibrėžtumą, susijusį su nežinoma kelionių apribojimų trukme bei nežinant per kiek laiko atsigaus keliautojų srautai.
Vaizdo ryšio priemonėmis rengiamų konferencijų populiarėjimas taip pat gali pakeisti požiūrį į keliones, o spaudimas pajamoms gali pakenkti turizmui, rašoma laiške, su kuriuo susipažino naujienų agentūra AFP.
„Niekas negali numatyti šių padarinių. Vis dėlto esame pasiryžę išsaugoti bent 100 000 iš dabartinių 130 000 darbo vietų „Lufthansa“ grupėje, net jei šiuo metu praktiškai neturime pakankamai darbo vietų tokio dydžio darbo jėgai“, – pridūrė bendrovė.
„Lufthansa“ rugsėjį teigė, kad panaikins daugiau darbo vietų, nei iš pradžių planuotas 22 000 darbo vietų skaičius, tačiau nepateikė tikslesnės informacijos.
Vokietijos vyriausybė birželį nusprendė padėti bendrovei ir perimti 25 proc. akcijų paketą ir bei suteikti 9 mlrd. eurų paskolą.
Vežėja – įskaitant patronuojamąsias bendroves „Swiss“, „Austrian“, „Brussels Airlines“ ir „Eurowings“ – teigė, kad žiemą ji nutupdys 125 lėktuvais daugiau, nei planuota, ir skaičiuoja, kad perveš ne daugiau kaip ketvirtadalį praėjusių metų keleivių kiekio.
Šis sezonas bus „didžiulis iššūkis“, sakoma laiške.
Vokietijos vežėjai pavyko sumažinti lėšų praradimą pandemijos pradžioje nuo 1 mln. eurų per valandą iki „vos“ 1 mln. eurų kas dvi valandas.
Bendrovė planuoja sumažinti administracines funkcijas iki maždaug 30 proc. ir uždarys didžiąją dalį savo pagrindinės buveinės Frankfurte.
Tuo tarpu „Eurowings“ visiškai atsisakys biuro patalpų Diuseldorfe.
Bendrovė taip pat ilgesnį laiką išlaikys sutrumpintus darbuotojų grafikus nei planuota anksčiau.
„Lufthansa“ pranešė, kad preliminariais trečiojo ketvirčio rodikliais nuostoliai siekė 1,3 mlrd. eurų, tačiau paskutiniai trys šių metų mėnesiai, regis, bus dar niūresni.