Ligonine virto keleivinis lėktuvas „Airbus A319CJ“. Vaizdo įraše karinės oro pajėgos rodo, kaip iš lėktuvo išimamos kėdės, o vietoj jų statoma medicinos įranga.
Orlaivis „Airbus A319CJ“ dažniausiai naudojamas trumpo ir vidutinio nuotolio skrydžiams. Juo skristi gali daugiausiai 44 keleiviai. Vokietijos karinės oro pajėgos šį dviejų variklių lėktuvą daugiausiai naudojo svarbių politikų ir diplomatų kelionėms. Jame yra ir konferencijų kambarys.
Ligonine virtusiame lėktuve galės būti pasirūpinta dviem ligoniais. Perdarytas orlaivis galės būti naudojamas ir sergančių žmonių transportavimui.
Kodėl buvo sukurta vieta tik dviems ligoniams? Reikia turėti omenyje, kad visa medicininė įranga užima daug vietos. O kartu turėtų skristi ir medicinos bei aptarnaujantis personalas
Vokietijos karinės pajėgos ir daugiau savo orlaivių pritaikė kovai su pandemija. Du „A400M“ orlaiviai gali būti greitai adaptuoti tam, kad jais būtų galima gabenti ligonius. Kaip rašo „AirMed&Rescue“, 3-4 žmonės vos per 4 valandas šiame lėktuve gali įrengti iki 6 intensyvios terapijos lovų.
Neseniai „Luftwaffe“ transformao ir „A310“ taip, kad juo būtų galima gabenti ligonius. Tokiu „MedEvac“ lėktuvu Vokietija pargabeno sergančius asmenis iš Italijos.
Viena visuomenininkų grupė, pasivadinusi „Project Caircraft“, balandį pasiūlė idėją – didieji dabar skraidyti negalintys lėktuvai galėtų virsti intensyvios terapijos skyriais.
„Project Caircraft“ autoriai siūlo paversti stovinčius „Boeing 747“ ir „Airbus A380“ laikinomis ligoninėmis. Pasak jų, tam tereikėtų pašalinti sėdynes ir pastatyti 100-150 intensyvios terapijos skyriaus lovų su reikalinga įranga. Plačiau skaitykite čia: Nenaudojami lėktuvai galėtų pavirsti intensyvios terapijos skyriais?