Madeira – populiari keliautojų kryptis ištisus metus

Po pandemijos atsigavęs turizmas ir prieš tai padarytas kelionių agentūrų įdirbis rodo, kokie sprendimai išties pasiteisina. Kelionių organizatorius „Itaka“, dar 2019 m. pirmasis Lietuvoje pasiūlęs visus metus pasiekiamą Madeiros kryptį, fiksuoja rekordinius salos lankymo skaičius.
Madeiros uolos
Madeiros uolos / Shutterstock nuotr.
Temos: 2 Madeira „Itaka“

Nors Portugalijai priklausanti sala, pasižyminti švelniu subtropiniu klimatu, yra gana dažnai lankoma lietuvių, anksčiau ją pasiekti tiesiogiai iš mūsų šalies buvo įmanoma tik pasirinkus vieną iš organizuojamų 5 ar 6 skrydžių per metus.

„Tada pastebėjome puikią galimybę – prieš trejus metus priimtas sprendimas garantuoti skrydžius į Madeirą ištisus metus šiandien tapo „Itakos“ vizitine kortele. Padėjome išpopuliarinti šią kryptį, o Lietuvos keliautojams – planuoti nuostabias atostogas bet kuriuo metų laiku. Galime drąsiai teigti, kad iš visų Lietuvoje veikiančių kelionių organizatorių būtent „Itaka“ nuo pat pirmojo tiesioginio skrydžio iš Vilniaus į Funšalį ne tik tapo lyderiu ir Madeiros vėliavnešiu Lietuvoje, tačiau ir užtikrintai išlaiko šias pozicijas“, – sako „Itaka“ pardavimų vadovė Daiva Strumskienė.

Shutterstock nuotr./Funšalis
Shutterstock nuotr./Funšalis

Pasak jos, nors COVID19 apribojimai buvo pristabdę kelionių organizatoriaus veiklą, tačiau galutiniai rezultatai džiugina – su „Itaka“ Madeirą iš viso aplankė beveik 19 tūkst. lietuvių. Daugelis jų, 83 proc. keliautojų, rinkosi visą kelionės paketą su pervežimu ir viešbučiais, o ne tik skrydžius.

Bendrovės duomenimis, rekordiniais metais tapo 2021-ieji, kuomet su „Itaka“ į salą nuvyko daugiau nei 7 tūkst. žmonių arba 2,4 proc. tais metais visų išvykusių turistų iš Lietuvos. 2022 m. nenusileidžia ir bus dar sėkmingesni – nepasibaigus metams, į Madeirą jau keliavo virš 6 tūkst. lietuvių.

„Labai įdomu panagrinėti keliautojų statistiką, kuri mums išties padeda tobulėti bei palaikyti rinkos pulsą. Pavyzdžiui, sala yra visiškas porų favoritas, kurios sudaro apie 60 proc. keliaujančiųjų. Todėl joms siūlome patrauklias nakvynes ir pramogas dviem. Kita dažna grupė yra šeimos su vaikais, tad vėlgi galime padėti pasirinkti tinkamas veiklas, patarti dėl nakvynių bei rasti patogius sprendimus būtent šeimai visos kelionės metu“, – pasakoja D.Strumskienė.

Shutterstock nuotr./Laurų miškai
Shutterstock nuotr./Laurų miškai

Kaip pastebi „Itaka“ pardavimų vadovė, dažnas keliautojų pasirinkimas yra pažintinė kelionė Madeiroje „Iškyla ant uolų“, kurią jau išbandė beveik 700 lietuvių. Ji puikiai tinka savaitės kelionei, suderinanti salos pažinimą, vaizdingą maršrutą ir poilsį paplūdimyje. Programa taip pat apima vizitą į salos sostinę Funšalį, spalvingą turgų, Madeiros vynų degustavimą ir kelionę į cukranendrių perdirbimo įmonę.

Shutterstock nuotr./Vyno degustacija
Shutterstock nuotr./Vyno degustacija

„Be plačios viešbučių pasiūlos saloje, „Itaka“ atstovai saloje siūlo ir gausų vietos ekskursijų lietuvių kalba pasirinkimą. Keliaujant su mūsų gidais yra galimybė aplankyti įvairiausias Madeiros dalis: rytinę, vakarinę ar centrinę Madeirą, sostinę Funšalį. Džiaugiamės, kai iš kelionės ar ekskursijų sugrįžę poilsiautojai negaili gražių žodžių tiek apie profesionalias ir įdomias ekskursijas, tiek neslėpdami susižavėjimo salos grožiu, o ir vėl planuoja pakartoti kelionę į šią nuostabią vietą“, – teigia D.Strumskienė.

Shutterstock nuotr./Levada do Furado
Shutterstock nuotr./Levada do Furado

Tarp populiariausių salos ekskursijų, kurias renkasi pilną „Itaka“ kelionės paketą įsigiję keliautojai, išsiskiria dvi – žygis kalnuose Levada do Furado ir apžvalginė ekskursija po rytinę salos dalį. Kiekviena jų stebina panoraminiais vaizdais, vietine kultūra ir, žinoma, nuostabia salos gamta nuo kalnų ir slėnių iki laurų miškų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis