Teigiama, jog naujojo prekės ženklo viešbučiai turėtų būti stilingi, smagūs, draugiško aptarnavimo bei ekonomiški. Naujojo viešbučių tinklo koncepcija buvo kuriama keletą metų, tyrinėjant tikslinės grupės nuomones ir poreikius.
„Mes supratome, kad jauni savarankiški ir savimi pasitikintys žmonės šiandienos Europoje yra finansiškai nepriklausomi, tačiau jiems vis viena trūksta linksmybių ir bendravimo, tiesioginio ar virtualaus. Jie renkasi bendro naudojimo erdves, jaukius užkampius ir bendravimą skatinančią aplinką. Tyrinėdami apklausų rezultatus, manome, jog „Moxy Hotels“ sukels tikrą revoliuciją savo sferoje“, - tikina „Marriott Internatiol“ tinklo atstovai.
Pirmasis „Moxy“ viešbutis duris atvers 2014-aisiais Italijoje, Milane. O per artimiausius 10 metų Europoje atsiras dar per 150 šio prekės ženklo viešbučių, žada „Marriott“ tinklas. Juos žadama statyti Vokietijoje, Austrijoje, Didžiojoje Britanijoje, Airijoje, Belgijoje, Italijoje, Nyderlanduose, Danijoje, Suomijoje, Norvegijoje ir Švedijoje.